סיירת הנוער בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)
סיירת הנוער בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)

תכירו – סיירת הקורונה המיוחדת של בית שמש

גאווה עירונית: בני נוער מבית שמש התגייסו ל "סיירת קורונה" מיוחדת לסיוע בהתנדבות שעיקרו הגברת המודעות

פורסם בתאריך: 2.8.20 07:25

בית שמש נלחמת בקורונה: בצל משבר הקורונה והעליה בתחלואה הוקמה בעיר "'סיירת קורונה" על ידי בני נוער המסייעים בהתנדבות. מטרת הקמת הסיירת לסייע בהסברה ולהגביר את המודעות למלחמה נגד הנגיף שכוללת שמירה על הנחיות משרד הבריאות – הקפדה על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


במסגרת פעולתם ברחבי העיר בני הנוער מחלקים בעיר – במרכזים מסחריים ובמקומות ציבוריים – חומרי הסברה על הנגיף, מסכות, ועוד. בנוסף, תודרכו באופן יצירת שיח מקרב ומכיל עם הציבורים השונים בעיר הפוקדים את מרכזי הקניות ובשכונות.

כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר בית שמש", זוהי אינה הפעם הראשונה שהעירייה נוקטת בצעדי הסברה על מנת למגר את העלייה בתחלואה בעיר. בחודש שעבר החליטו בעיריית בית שמש לצאת בקמפיין הסברה שנועד להבהיר לכל תושבי העיר כי הנגיף עדיין מסוכן ויש להקפיד על שמירת הנחיות ומגבלות משרד הבריאות. סיסמת הקמפיין: 'הקורונה עוד כאן, ובית שמש אומרת לקורונה עד כאן'.


סיירת הנוער בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)

סיירת הנוער בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)


ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך משבחת ואומרת כי "הנוער של בית שמש נדיר ואיכותי. עשרות בני נוער הבינו את החשיבות והתגייסו למשימת ההסברה. כולם שותפים באחריות לבלימת הנגיף. להסברה הבין אישית של הצעירים יש השפעה קריטית. אני מודה לממלא מקום וסגן ראש העיר משה שטרית על התגייסות למשימה והובלה משותפת של הפרויקט".


סיירת הנוער בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)

סיירת הנוער בבית שמש (צילום: דוברות עיריית בית שמש)


משה שטרית, ממלא מקום וסגן ראש העיר מוסיף כי "הניצחון על הקורונה תלוי קודם כל בנו. ביכולת שלנו לשמור על הכללים ולמנוע את המשך התפשטותה של המחלה. בני הנוער היקרים שמתנדבים לחלק חומרי הסברה ברחבי העיר הם מקור גאווה לכולנו. תודה להם, תודה לראש העיר על הובלת המערך וכמובן למחלקות הנוער והבריאות על הפעילות בשטח".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לעירית בית שמש וראשת העיר הגב עליזה בלוך שמתי לב לאחרונה לדבר מוזר שנימצא מורכב על מנורות הלד בחלק העליון של המנורה מין כזה כובע שניראה כמו פקק תמים ביררתי את העיניין ומיסתבר שזה מיתקן מיוחד שבתוכו מתקינים ג5 שכיודע מסוכן לציבור גם מסרטן וגם גורם לעקרות בנשים וגברים אנשים מבוגרים וחולים מחלות שונות עד מוות לא עלינו נא ליפעול במהירות ולפרק את הפקקים הנל"

  2. 1

    סיירת קורנה רק בתמונות לפרסום אני מכיר 10 בבידוד חיובי שאין מי שיביא להם אוכל ופרטים פשוטים אף אחד לא הגיע אלהם אז היו כמה תמונות יפות וזהו החולים בקרונה סגורים ומבודדים

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות