אולם אמרלד (צילום: דף הפייסבוק - גן האירועים אמרלד)
אולם אמרלד (צילום: דף הפייסבוק - גן האירועים אמרלד)

בעלי אמרלד: "אין לי בעיה עם הסגירה, אבל שיתנו תקציבים לנשום"

יורם וקנין, בעלי מתחם האירועים אמרלד בבית שמש, טוען בשיחה עם "כל העיר בית שמש": עסקים רבים בתחום לא ישרדו

פורסם בתאריך: 1.8.20 19:45

"בעלי האולמות הגיעו למצב של חוסר אונים", כך טוען בשיחה עם "כל העיר בית שמש", יורם וקנין בעלי מתחם האירועים אמרלד בבית שמש. "אני לא אפתח, אני נשמע להנחיות. זה קשה מאוד, אבל זה המצב. להערכתי האישית, נישאר במצב הנוכחי של אולמות וגני האירועים בערך שנה".

כידוע, לבעלי אולמות האירועים נמאס – השבוע חלקם הכריזו כי ב-5 באוגוסט, ערב ט"ו באב, הם יפתחו את אולמות האירועים, גם אם זה יהיה בניגוד להוראות הממשלה. התאחדות בעלי האולמות וגני האירועים שיגרה השבוע מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שבו הודיעה כי בכוונת האולמות וגני האירועים לחזור לפעילות החל מיום רביעי הבא, ולקיים אירועים כפי שמאושרים כיום, ובין היתר קיום שמחות בפארקים של רשות הטבע והגנים בשיתוף הרשויות המקומיות, ובהתאם להנחיות התו הסגול.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"אם צריך ואומרים לסגור את האולמות – נסגור", מוסיף וקנין. "אין לי בעיה עם הסגירה, אבל שיתנו תקציבים לנשום, קצת עזרה על מנת לשרוד את התקופה. אני מבין שכולם נפגעו, זה ברור לי, אבל אולמות האירועים ספגו חתיכת פגיעה, ולדעתי צריך לתקצב את הענף".


אולם אמרלד (צילום: דף הפייסבוק - גן האירועים אמרלד)

אולם אמרלד (צילום: דף הפייסבוק – גן האירועים אמרלד)


וקנין מתייחס גם למענקים שתוקצבו בידי הממשלה לעסקים, ולטענתו למרות זכאותו, עדיין לא קיבל כל סכום: "אני לא קיבלתי עדיין מענק מהממשלה, ממש כלום. האמרלד קיים משנת 2006, ורבים קיבלו מענק מהמדינה, ואנחנו עדיין לא. אני בתחום המון זמן, ועסקתי בקייטרינג אוכל, והאולם קיים שנים רבות ואני לא זוכר משבר כזה. אז התחלתי לעשות בופה אוכל בימי שישי ולמכור אוכל מוכן באולם, אבל זה טיפה בים לאור המצב".

"אני סובר ש-95 אחוז מבעלי האולמות לא יעמדו במשבר", מסכם וקנין. "מי שאין לו גב כלכלי ומיליונים טובים לשרוד את התקופה – הם לא ישרדו, וזו תהיה שרשרת שנפגעת בתחום הזה. מהבחינה הזאת המצב של האולמות ממש גרוע. בדרך כלל בתקופה הזו, חודשי הקיץ, אנחנו מלאים. אלו החודשים הכי חזקים, נקווה שהמצב ישתפר בקרוב".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות