אלירן כהן (צילום: מתוך דף הפייסבוק שקוף - אלירן דויד כהן הפקת אירועים)
אלירן כהן (צילום: מתוך דף הפייסבוק שקוף - אלירן דויד כהן הפקת אירועים)

מפיק האירועים אלירן כהן: "אני אבא לשני ילדים שצריך להאכיל אותם"

בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מספר מפיק האירועים ובעלי חברת שקוף הפקות, אלירן כהן, תושב בית שמש, על הקשיים הכלכליים הקשים בעידן הקורונה

פורסם בתאריך: 29.7.20 07:25

אלירן כהן, מפיק אירועים ובעל חברת שקוף הפקות, תושב בית שמש, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" על הקושי של ענף האירועים מתחילת גל הקורונה וחוסר הוודאות בענף האירועים לגבי העתיד.

"הפגיעה בי היא מן הסתם כלכלית, אני אבא לשני ילדים שצריך להאכיל אותם, ולשמור על שפיות, וזה קשה כשכל הרשויות סוגרות עליך במקום לתמוך", מספר כהן. "בגל הראשון שרדתי יפה, ובגל השני עבדנו שבועיים שבתוכם שמונה אירועים, איך אפשר עוד להרים את הראש מעל המים?".

"הפגיעה בענף היא כללית", מוסיף כהן. "מעבר לזה שלראות את הזוגות במצב הזה לאחר שלחלקם כבר נדחה האירוע מחודש מרץ לחודש יולי, ולראות את הלחץ שזה עושה לזוגות – זה כואב בלב ממש – יש זוגות שעם כל המתחים לא שרדו את זה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


המצב בענף הפקות האירועים קשה, הכל בחוסר ודאות עמוק וללא פתרון מהממשלה. אך כהן לא נשאר אדיש ויצר קונספט לאירועים במחירים לכל כיס. "המצב מאתגר ומביא אותך לחשוב מעבר", הוא מתאר, "וכך יצרנו קונספט של חתונות במתחמים ובחצרות בתים במחירי רצפה כדי שנוכל לעבוד ולהרוויח ממש מעט, כי על המדינה אין מה לסמוך – המענקים של המדינה זה פירורים ובדיחה אחת גדולה. לתת מענק ולאחר מכן קנסות על איחור בתשלום מיסים, מה נשאר?".

כהן מתייחס בדבריו להפגנות העצמאיים שכללו נציגות רבה של מפיקי אירועים, אך לטענתו דבר לא עזר לשיפור המצב בתחום: "המדינה לא התעכבה במדויק על ענף האירועים, היא לוקחת באופן גורף עסקים שנפגעו מהקורונה. בסופו של דבר, אנשים מעדיפים לחלות ושיהיה להם כסף ללחם וחלב לילדים. משפחות מתרסקות נפשית ובריאותית בעקבות המצב הכלכלי".

"כל ענף האירועים, כל מי שלוקח בו חלק, נפגע באופן הקשה ביותר במשבר הקורונה", מסכם ומדגיש כהן. "נסגרנו ראשונים וניפתח אחרונים. עובדה שהמשק ברובו חוזר כבר חודשים לאט-לאט, ואנחנו בלי כלום. לדעתי, ולפי מה שאני מבין ושומע, האולמות לא ייפתחו לפני חודש מרץ – הפחד מהקורונה והשפעת הביאו את המדינה לתוכנית תמיכה מצחיקה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות