אמבולנס של מד"א (צילום: דוברות מד"א)
אמבולנס של מד"א (צילום: דוברות מד"א)

התאונה הקטלנית סמוך למטע: רוכבת אופניים בת 55 נהרגה

כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר לכביש 375 סמוך למטע בעקבות רוכבת אופניים שנפצעה במהלך רכיבה - חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה; המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה

פורסם בתאריך: 28.7.20 09:06

הבוקר, שלישי, התרחשה תאונה קטלנית סמוך למטע – רוכבת אופניים כבת 55 נהרגה. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו בסופו של דבר לקבוע את מותה.

ממד"א נמסר: "בשעה 7:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכבת אופניים שנפצעה במהלך רכיבה בכביש 375 מצומת עציונה לכיוון מטע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה בת 55".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


פראמדיק מד"א זכי יהב מספר: "הרוכבת שכבה בשולי הכביש בסמוך לאופניים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלה הייתה קשה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

יונה רבינוביץ, חובש באיחוד הצלה, מוסיף ומתאר: "כשהגענו למקום נתקלנו ברוכבת אופניים שסובלת מפגיעה קשה בראשה וללא הכרה. לדברי עוברי אורח היא החליקה תוך כדי נסיעה ונפצעה אנושות. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייה אך בסיום מאמצי ההחייאה נקבע מותה בזירת התאונה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות המשטרה הוזעקו לכביש 375 בעקבות דיווח על תאונה של רוכבת אופניים. גורמי הרפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה. בוחני המשטרה נמצאים בדרכם, ונפתחה חקירה לבירור הנסיבות".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות