מעבדה לבדיקות קורונה, אילוסטרציה כיתה ריקה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)
מעבדה לבדיקות קורונה, אילוסטרציה כיתה ריקה (צילומים: תומר אפלבאום, אילן אסייג)

בית הספר לוי אשכול: תלמידי שכבה ב' נכנסים לבידוד

זאת לאחר שאחד התלמידים בשכבה נמצא חיובי לבדיקת קורונה

פורסם בתאריך: 27.7.20 10:21

סכנת הקורונה בבית הספר: מחשש להידבקות בנגיף, התבקשו היום, שני, תלמידי שכבת ב' בבית הספר לוי אשכול בעיר להיכנס לבידוד – זאת לאחר שפורסמה הודעה בקבוצת הוואטסאפ של ההורים כי אחד התלמידים בשכבה נמצא חיובי לבדיקת קורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


לפי הנתונים שהתקבלו והנחיות משרד הבריאות התלמידים שמחויבים בבידוד שהו בקייטנה ובצהרון בין התאריכים 19.7 -20.7. הצפי לסיום הבידוד הינו בתאריך 3.8, יום שני, בשעה 13:00 – כשלמחרת, שלישי, ניתן יהיה לחזור לפעילות בבית הספר ובצהרון.

כפי שפורסם אתמול, ראשון, ב"כל העיר בית שמש" ולפי נתוני מרכז המידע והידע למערכה הלאומית בקורונה – מספר הנדבקים המאומתים בעיר עומד כרגע על 913. לעומת זאת, ביום חמישי שעבר מספר הנדבקים המאומתים בעיר עמד על 894 – בשלושה ימים אובחנו בבית שמש 19 נשאים חדשים.

ומה בנוגע לקצב ההכפלה של החולים בבית שמש? לפי הנתונים שפורסמו אתמול, ראשון, קצב ההכפלה השבועי של החולים עומד על 1.92. לעומת זאת, ביום חמישי קצב ההכפלה עמד על 1.84 וביום רביעי – קצב ההכפלה היה 1.9. ביום ראשון שעבר קצב ההכפלה היה 1.93.

לפי הדוח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה, ישנה עלייה קלה במספר החולים לכל 10,000 תושבים – והוא עמד ביום ראשון על 68. ביום חמישי שעבר הנתון היה 66, וביום רביעי – 61.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות