אורלי ויטל, סגנית ראש העיר רינת הולנדר (צילומים: נחשון פיליפסון, פרטי)
אורלי ויטל, סגנית ראש העיר רינת הולנדר (צילומים: נחשון פיליפסון, פרטי)

מאחדות כוחות: מועצת נשים חדשה בבית שמש

המחלקה לקידום מעמד האישה בעיריית בית שמש הקימה מועצת נשים חדשה: "נשים מכל הקשת החברתית בעיר התאגדו יחד ושמו להן למטרה להיות כתובת לכלל הנשים ולחולל שינוי"

פורסם בתאריך: 26.7.20 09:36

מועצת נשים חדשה הוקמה החודש בבית שמש, שמטרתה היא להוות כתובת לכלל הנשים בעיר במגוון תחומים  – יזמות עסקית, בריאות האישה, הנגשת מידע וכו'. המועצה הוקמה על ידי קידום מעמד האישה בעיריית ירושלים, בין שאר בהובלתה של סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר.

אורלי ויטל, מנכ"לית ארגון אם הבנים וחברת מועצת הנשים בבית שמש, מוסרת ל"כל העיר בית שמש" כי "אני גאה ושמחה להיות חלק מהמיזם המדהים הזה של מועצת נשים, שקם כאן בעיר בית שמש. נשים מכל הקשת החברתית בעיר התאגדו יחד ושמו להן למטרה להיות כתובת לכלל הנשים ולחולל שינוי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"העיר בית שמש גדלה והתפתחה מאוד בשנים האחרונות", מוסיפה ומוסרת ויטל, "הגיוון באוכלוסיה הביא איתו אתגרים רבים ותחושה של פילוג. אנו במועצת נשים מתכוונות לחבר בין כל הזרמים, לגשר על הפערים ולתת במה לכל הקשת המדהימה והיפה כאן יחד, עם נשים ולמען נשים".

ויטל היא אמא חד הורית ולדבריה, "כאם חד הורית אני מביאה למועצה את הקול של הנשים המתמודדות לבד בכל החזיתות, עם קשיים כלכליים, חברתיים ואף רגשיים. מעבר לכך, אני מעורה בחברה כאן בעיר ושומעת את הצרכים של הנשים מכל המגזרים וחשוב לי לתת להן את המענה הנצרך. נשים רבות מבקשות לעמוד על הרגליים ולא להזדקק לחסדי אחרים, ולא מדובר רק בנשות רווחה, אלא בנשים 'שקופות' רגילות לכאורה, עולות חדשות או ותיקות. המטרה שלי היא לתת לכל אחת בעיר את התחושה של המסוגלות, שהיא יכולה בכוחות עצמה לפרנס בכבוד, להנות מחברה טובה ומקבוצת שווים".

ויטל מסבירה כי "השלבים הראשונים היו להכיר את המגוון שקיים ולזהות צרכים. עלו כל כך הרבה רעיונות ומיזמים טובים וחשובים כמו פתיחת מרכז לאמהות ותינוקות, מרכז מידע, ופורום נשות עסקים. אולם בשל המגיפה, נאלצנו לשנות את הקונספט ולתת לנשים מענה כאן ועכשיו – להחזיר להן את תחושת המסוגלות יחד עם חוויה יוצאת דופן ומאחדת. ולכן נולד ועלה רעיון לתת להן קורס לתיקוני בית – הנדיוומן. זה בעיני דבר שיכול להוות חיבור ללא קשר למגזר או קהילה. האתגר העיקרי בעיני זה לשמוע את הציבור. לא לתת מה שאנחנו רוצות וחושבות שצריך, אלא להיות מותאמות לנשים ותמיד קשובות לצרכים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות