ביקור ח"כ איילת שקד בבית שמש (צילום: דוברות העירייה בית שמש)
ביקור ח"כ איילת שקד בבית שמש (צילום: דוברות העירייה בית שמש)

שקד לבעלי העסקים בסיורה בבית שמש: "על כל בעיה אל תהססו לפנות"

ח"כ איילת שקד נפגשה אתמול עם ראש העיר עליזה בלוך וערכה סיור בין בעלי העסקים בבית שמש במהלכו ביקרה את התנהלות הממסד מול העצמאיים

פורסם בתאריך: 23.7.20 07:24

אתמול, רביעי, הגיעה שרת המשפטים לשעבר וחברת הכנסת איילת שקד (ימינה) לסיור בבית שמש, במהלכו נפגשה עם ראש העיר עליזה בלוך. שקד התעדכנה מפי בלוך על מצב העסקים הקטנים בעיר בעקבות משבר הקורונה, תמיכת העירייה בהם בימים אלו, ומאמציה של בלוך לפתח את התעשייה בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


בפגישה של שקד ובלוך נכחו גם סגנית ראש העיר רינה הולנדר מחזיקת תיק הרווחה ומעמד קידום האישה (טב), ומחזיק תיק תעסוקה מסחר ותעשייה ישראל מנדלסון (טב), שעדכנו גם הם את שקד על מצבה של העיר. כל אלו יחדיו, בצוותא עם עמותת השולמנים, החליטו על הקמת חמ"ל עסקים בית שמש. בתום הפגישה המשיכה שקד לפגישות עם בעלי עסקים מקומיים.

במהלך הביקור התייחסה שקד להחלטות הממשלה שפוגעות בעצמאיים ובבעלי העסקים ואמרה כי "בעלי העסקים העצמאיים נאבקים בשגרה ברגולציה דורסנית, על אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה. הקמנו את חמ"ל העסקים כדי לעזור למי שמחזיק את כלכלת ישראל על כתפיו מול הרשויות השונות והעירייה, על כל בעיה אל תהססו לפנות".

בלוך התייחסה לביקורה של שקד, וציינה כי "אני רואה את איילת מגויסת לטובת העיר בית שמש גם מהאופוזיציה. העיר בית שמש היא עיר של קהילות ומהווה כתובת גם עבור הציונות הדתית. אין לי ספק שקברניטי הציונות גם רואים את בית שמש כיעד עבור הציונות הדתית. אנחנו בימים של פיצול קשב ניהולי. נלחמים בקורונה באמצעות הקפדה על הנהלים, פינוי חולים ומערך הסברה ובמקביל מנהלים עיר כאילו לא היינו תחת שגרת הקורונה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות