סטורי בורגר, ראש העיר עליזה בלוך (צילומים: סטורי בורגר, גיל כהן-מגן)
סטורי בורגר, ראש העיר עליזה בלוך (צילומים: סטורי בורגר, גיל כהן-מגן)

לאחר הביקורת הנוקבת: בעירייה הודפים את הטענות כי אינם מסייעים מספיק לבעלי העסקים

על רקע דבריו הנוקבים השבוע של ירון פרץ מבעלי סטורי בורגר, בעירייה אומרים ל"כל העיר בית שמש": "ראש העיר מעלה את סוגיית העסקים הקטנים בכל פורום אפשרי"

פורסם בתאריך: 25.7.20 19:55

בעיריית בית שמש דוחים את הטענות כי אינם מסייעים מספקים לעסקים הקטנים. על רקע טענות שעולות בקרב חלק מבעלי העסקים, ולאחר דבריו הנוקבים השבוע של ירון פרץ, מבעלי מסעדת 'סטורי בורגר' בקניון נעימי ל"כל העיר בית שמש" , בעירייה טוענים כי הנושא נמצא חזק מאוד על סדר יומה של ראש העיר ד"ר עליזה בלוך.

גורמים בעירייה דוחים את טענותיו של פרץ, ולטענתם "עיריית בית שמש נוהגת בהקלות בדיוק באופן שמנחה משרד הפנים את הרשויות המקומיות בישראל". בנוסף, במענה לביקורת הנוקבת מדגישים בעירייה כי בעקבות משבר הקורונה והקשיים הכלכליים שאליהם נקלעו רבים בעיר, העירייה נקטה במספר פעולות לטובת העצמאיים. בין היתר: הקמת מטה סיוע לעסקים קטנים ובינוניים, קמפיין הסברה לעידוד רכישה מקומית והעלאת הסוגיה על ידי ראש העיר בפני גורמים שונים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


בשיחתו עם "כל העיר בית שמש" פרץ טען כידוע כי "העירייה לא באה לקראתנו, נכון, הממשלה הקפיאה לנו את תשלומי הארנונה בכמה חודשים, אבל המצב לא השתפר. אני מצפה מהעירייה שתבוא לקראת הסוחרים, אם זה בתשלומי הארנונה, תשלומי אגרות ועוד. צריך לבוא לקראתנו במצב הזה, יש אחראים בפיקוח וגורמים בעירייה, בואו תדברו עם הסוחרים, תראו מה מפריע לנו – המצב לא קל. זה חמור שלאף אחד לא אכפת מכלום".

במענה לפניית "כל העיר בית שמש" נמסר מהעירייה בתגובה כי "עיריית בית שמש הקימה מטה סיוע לעסקים קטנים ובינוניים שבו בעלי עסקים קיבלו ייעוץ לניהול העסק בתקופות משבר. העירייה יצאה בקמפיין הסברה לעידוד רכישה מקומית על ידי תושבי העיר. ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מעלה את סוגיית העסקים הקטנים בכל פורום אפשרי ובכלל זה הבאת יו"ר ועדת הכלכלה בסיורו הראשון בתפקיד בעיר כדי לפגוש עסקים מקומיים. עיריית בית שמש והעומדת בראשה ד"ר בלוך עושים הכול לתמוך בעסקים הקטנים".

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. רונית

    אני מכירה מקרוב שלושה עסקים שפנו לעירייה ולא קיבלו מענה או סיוע!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני אריה מרשת דוגס אנד פטס. פניתי למס דמויות מפתח העיריה ללא יחס או תשובה..כשלון של הנהגה פה בעיר

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות