מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)
מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)

בעלי מסעדת 'סטורי בורגר' תוקף את התנהלות הממשלה ועיריית בית שמש: "לאף אחד לא אכפת מכלום"

ירון פרץ, בעלי מסעדת 'סטורי בורגר' בקניון נעימי, טוען בשיחה עם "כל העיר בית שמש": "דורסים את העסקים הקטנים, אנשים על סף קריסה"

פורסם בתאריך: 22.7.20 07:08

ירון פרץ, בעלי מסעדת 'סטורי בורגר' בקניון נעימי, מתאר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" את הקושי העצום שבחוסר הוודאות אל מדיניות הממשלה המזגזגת בהחלטות אם לאפשר או למנוע פתיחת מסעדות. "דורסים את כל העסקים הקטנים, בממשלה לא מבינים עד כמה אנשים על סף קריסה מתחילת הקורונה", טוען פרץ, "כל ההחלטות האלו גורמות להפסדים, ושלא נדבר על האספקה שהולכת לזבל, אצלי היא עוד תופסת כי זה בשרי והתוקף יחסית ארוך, אבל למסעדות אחרות וחלביות בהחלטות כאלו יש נזק מידיי לאספקה".

כידוע, נכון להיום, שלישי, התקבלה על ידי וועדת הקורונה ההחלטה להשאיר את המסעדות פתוחות ללקוחות – זאת לאחר שהתקבלה החלטה שונה בשבוע שעבר לסגור.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


"יש מלחמות בין ההחלטות של הממשלה לוועדת הקורונה", מוסיף פרץ. "לפחות יש לנו, לעצמאיים, את יפעת שאשא ביטון יו"ר וועדת הקורונה, שהיא מבחינתי המצילה הלאומית שלנו – היא לא הסכימה לסגור את המסעדות. יש אנשים רעבים, ויש אנשים שאין להם כסף לקנות אוכל. העבודה ירדה מ-100 אחוז ל-30 אחוז, אנשים מפחדים להיכנס לקניות, אין להם כסף, זה לא קל. אם היו אומרים לי תסגור, אבל אל תשלם שום דבר, הייתי סוגר את העסק וזהו. אבל הבעיה שהתשלומים וההוצאות ממשיכים לרדת כרגיל, זה עובדים, ספקים ועוד".


מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)

מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)


פרץ מתייחס למענקים שהממשלה מקציבה לעצמאיים, וטוען כי עד היום לא קיבל שום מענק מהממשלה. "כל הסיפורים של המענקים זה כלום", הוא מתאר, "עד היום שקל לא קיבלנו וכנראה גם לא נקבל. אני לא קיבלתי אגורה, זה פשוט לדרוך על כולם, אני מתגלגל ומחזיק את הראש מעל המים".

פרץ אף לא חוסך ביקורת על התנהלות עיריית בית שמש כלפי העצמאיים ובעלי העסקים בימים קשים אלו, ואומר כי "העירייה לא באה לקראתנו, נכון, הממשלה הקפיאה לנו את תשלומי הארנונה בכמה חודשים, אבל המצב לא השתפר. אני מצפה מהעירייה שתבוא לקראת הסוחרים, אם זה בתשלומי הארנונה, תשלומי אגרות ועוד. צריך לבוא לקראתנו במצב הזה, יש אחראים בפיקוח וגורמים בעירייה, בואו תדברו עם הסוחרים, תראו מה מפריע לנו – המצב לא קל. זה חמור שלאף אחד לא אכפת מכלום".


מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)

מסעדת סטורי בורגר (צילום: סטורי בורגר)

 

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות