צוות איחוד הצלה במהלך אירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)
צוות איחוד הצלה במהלך אירוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

"החומר הדליק השפריץ עליו"

חובש איחוד הצלה בבית שמש, שלומי פולישוק, מתאר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" את הזירה אליה הגיע השבוע, ובה זוג הורים שסבלו מכוויות לאחר שניסו להדליק מנגל

פורסם בתאריך: 22.7.20 16:15

כפי שפורסם השבוע ב"כל העיר בית שמש" גבר ואישה תושבי העיר, זוג הורים, נכוו בעת הדלקת מנגל בפארק בשכונת רמת בית שמש ג'. השניים, בשנות ה-40 לחייהם, שהו עם משפחתם בפארק: האב נכווה באורח בינוני והאם באורח קל. הם פונו לבית החולים הדסה עין כרם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


שלומי פולישוק, חובש באיחוד הצלה בבית שמש, שהגיע לזירה והעניק להורים סיוע ראשוני מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" כי "מדובר במשפחה שהגיעה לפארק לעשות על האש בשעות הערב. אב המשפחה שהדליק את האש נכווה כשהחומר הדליק השפריץ עליו בעת הדלקת המנגל. כתוצאה מכך הוא נשרף באזור הזקן, וספג כוויות בפלג גופו העליון. אשתו, שהיתה בסביבתו, ספגה כוויות קלות יותר ונפצעה בכפות ידיה".

"מיד כשהגעתי לזירה התחלתי להעניק לגבר טיפול רפואי ראשוני", מוסיף פולישוק. "במהלך הטיפול הפשטנו את הגבר באזורי הכוויות ושטפנו אותן, זאת לצד הענקת טיפול רפואי עם חומרים מתאימים עד שהגיע האמבולנס שפינה אותו לבית החולים. לאחר מכן הגיע אמבולנס נוסף לפנות את האם להמשך קבלת טיפול רפואי".

"צריך להיות ערניים ולהיזהר עם חומרים דליקים כאלו" אומר פולישוק, "צריך לדעת להתעסק עם זה. מדובר בחומרים מסוכנים, אנו רואים את זה בשטח. כמו ששומרים על ילדים עם מיחם וקומקום מים חמים – כך להיות ערניים ולשמור גם בנושא הזה".

"אני מעריך שהגבר יהיה בסדר וישתקם", מסכם פולישוק, "אני לא נתקל בהמון מקרים כאלו, זה פחות נפוץ. המזל שלו שהוא היה לבוש בהרבה שכבות כך שלקח זמן לאש להתפשט".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות