אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכוויות של האחים מרמת בית שמש: דרגה שנייה; "מצאנו בבית ילדים עם כוויות בגפיים, בגב ובאזור החזה"

האחים בני ה-3 והשנה, תושבי רמת בית שמש, עדיין מאושפזים בהדסה. ראש סניף איחוד הצלה בעיר, דוד לף, מדבר עם "כל העיר בית שמש" על האירוע הקשה

פורסם בתאריך: 21.7.20 07:28

כפי שפורסם בסוף השבוע ב"כל העיר בית שמש" – שני אחים, בגילאי שלוש ושנה, נכוו בתאונה קשה ממים רותחים בביתם ברמת בית שמש. חובשים של איחוד הצלה הוזעקו לביתם של האחים והעניקו להם טיפול ראשוני. לאחר מכן פונו לבית החולים הדסה עין כרם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון


דוד לף, ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש, שהעניק לשניים סיוע ראשוני, מספר בשיחה עם "כל העיר בית שמש" כי "כשהגעתי לשכונת המגורים בשכונת רמת בית שמש מצאנו בבית שני ילדים עם כוויות בגפיים, בגב ובאזור החזה. לא ברור כל כך כיצד אירעה התאונה, אבל ככל הנראה ביום חמישי בשעות הצהריים נשפך על הילדים סיר מים רותחים, וכאשר בני המשפחה ראו זאת ישר התקשרו להזעיק את גורמי ההצלה במטרה לפנות את הילדים לבית החולים".


דוד לף, ראש סניף איחוד והצלה בבית שמש (צילום: פרטי)

דוד לף, ראש סניף איחוד והצלה בבית שמש (צילום: פרטי)


"לצערי הילדים ספגו כוויות בדרגה שנייה", ממשיך לף. "מדובר בכוויות לא קלות, והשיקום מהן לוקח זמן. הסכנה העיקרית זה זיהומים באזורי הכוויות. לכן, צריך לשמור על סטריליות גבוהה במקום, להחליף תחבושות ולטפל כפי שצריך על מנת שההחלמה תהיה מקסימלית. מה שכן, הילדים לא הגיעו לרמה של השתלות עור אז זה מעודד – לדעתי הם ישתחררו בקרוב להמשך טיפול בבית ולהשגחת ההורים".

"תאונות בית מהסוג הזה – זה דבר לא חריג", מסכם לף. "זה קורה כי הילדים משחקים בכל מיני קומקומים, מיחמים חמים של שבת, משתוללים, לפעמים פשוט נשפכות עליהם כוסות שתייה חמה מבלי לשים לב, לכן צריך להיות ערניים ליד הילדים ולשים לב במיוחד במקרים שעלולים לגרום כוויות".

"פשוט להרחיק את המיחמים והקומקומים מהישג ידם של הילדים. לשמור שלא יטפסו על השיש, ופשוט להיזהר עד כמה שניתן ולהיות ערניים".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות