אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)
חברת 'סופרבוס' - מפעילה שני קווים חדשים ומכניסה אוטובוסים חשמליים למערך העירוני (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)

ישיר למוקדי הביקוש בירושלים: הבשורה המשמחת לתושבי בית שמש

קו 626 מרמת בית שמש לקניון מלחה בירושלים יחל לפעול ביום רביעי הקרוב. השעות, התדירות והמסלול המלא - בפנים

פורסם בתאריך: 28.6.20 07:55

קו האוטובוס הישיר מבית שמש למוקדי התעסוקה והקניות בירושלים יוצא לדרך. הקו, שעלו הכוונה להפעלתו פורסם ב"כל העיר בית שמש" לפני למעלה משלושה שבועות, יחל לפעול ביום רביעי הקרוב (1.7) והוא יחבר בין רמת בית שמש לבין קניון מלחה בירושלים.

שעות הפעילות של האוטובוס מבית שמש לקניון מלחה בירושלים יהיו בין 6:00 בבוקר ל-19:00 בערב. בכיוון ההפוך יפעל הקו בין השעות 7:00 בבוקר ל-20:30 בערב. התדירות של הקו: כל 30 דקות בשעות השיא, ו-40 דקות בשפל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


תחנת המוצא בבית שמש תהיה במסוף רמה ד', והאוטובוס יעבור דרך זכריה הנביא, צאלים, קישון, ירקון, ייצא מכביש 10 להרצוג, הדקל, השבעה, כיכר נוימן, רמב"ם, העליה, יגאל אלון ויציאה לכביש 38. בירושלים יהיו נקודות עצירה בגבעת שאול, במרכז הרפואי שערי צדק והתחנה האחרונה בקניון מלחה.

ראש העיר עליזה בלוך: "זו בשורה משמחת לתושבי העיר. בקרוב מאוד ייכנסו עוד תוספות שירות כחלק מהפעימה השנייה עליה הגעתי להסכמה עם משרד התחבורה. בימים אלו המכרז החדש יוצא לדרך, גם אחריו עוד ייחסרו קווים ונסיעות שיענו על פערים של שנים ארוכות, אנחנו נילחם כדי להוסיף בו את הצרכים הרבים והדחופים כדי שלבית שמש תהיה תחבורה ציבורית שתענה על הצרכים של 132,000 תושביה. אני מודה לשרת התחבורה ח"כ מירי רגב על התגייסותה למען תושבי בית שמש ועל השותפות".

כזכור, מכרזי התחבורה הציבורית החדשים שפורסמו בבית שמש, כוללים תוספת של 7 קווים עירוניים חדשים, תוספת של 5 קווים בין-עירוניים, שיפור של 50 אחוזים בכמות הנסיעות בקווים העירוניים והבין-עירוניים שפועלים כיום בעיר, וכמו כן שיפור מסלולים בקווים הפועלים בבית שמש.

בשנה האחרונה, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר בית שמש", עלו טענות קשות של תושבי העיר על מצב התחבורה הציבורית בעיר. התושבים קיבלו גיבוי מלא מראש העיר בלוך, שניסתה לסייע להם על ידי שיח מול משרד התחבורה. יחד עם זאת, יצוין כי בחברת סופרבוס – מפעילת התחבורה הציבורית בבית שמש – התגאו לפני כחודש וחצי על שיפור משמעותי בשירות, כפי שעלה מדוח של משרד התחבורה.

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שתהיה תחנה בהר טוב!!!
    אנשים רוצים להחליף אוטובוס ממקומות בעיר שקו זה לא עובר בהם

  2. אנומימית

    המסלול לא נראה כדאי מי שיעלה ברמה א יצא מבית שמש לאחר כ_40 50 דק' .

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות