זירת התאונה ברמת בית שמש (צילום: דוברות איחוד הצלה)
זירת התאונה ברמת בית שמש (צילום: דוברות איחוד הצלה)

רמת בית שמש: בת 8 שנסעה על קורקינט נפגעה מרכב

הילדה, שנסעה בקורקינט, נפגעה בראש ובגפיים התחתונות לאחר תאונת דרכים עם מונית. היא פונתה לבית חולים במצב בינוני

פורסם בתאריך: 15.6.20 15:40

הסכנה בכבישים: ילדה כבת 8 נפגעה לפני שעה קלה בתאונה דרכים ברמת בית שמש. הילדה, שנסעה על קורקינט, היתה מעורבת בתאונה עם מונית. היא סובלת מפגיעות ראש וגפיים ופונתה להמשך טיפול בבית חולים.

שלמה זעלמאן, חובש באיחוד הצלה, שטיפל בילדה מספר כי "מדובר בתאונה עם מעורבות מונית וקורקינט. ילדה כבת 8 שנסעה בקורקינט נחבלה בראש ובגפיים התחתונות. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר בינוני".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


למרות התאונה ברמת בית שמש, בית שמש היא בין הערים הגדולות (למעלה מ-100,000 תושבים) הבטוחות ביותר בדרכים בחודשי הקיץ. כך עולה מנתוני עמותת אור ירוק, שפורסמו לקראת הקיץ הקרב ובא.

כזכור, כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר בית שמש", באור ירוק בדקו את מספר הנפגעים בתאונות דרכים בחודשים מאי עד ספטמבר בין השנים 2019-2010. מהנתונים עולה כי מספר הנפגעים בבית שמש בחודשים אלו קטן משמעותית מאשר ערים גדולות אחרות. על פי עמותת אור ירוק – בשנת 2019 נפגעו בבית שמש 37 בני אדם, ארבעה מתוכם קשה. מדובר אמנם בעלייה קטנה מהשנה שעברה (33) אך המספר עדיין נמוך יותר מאשר מספר הנפגעים לפני שנתיים, שעמד על 39 נפגעים, 7 מהם קשה, בחודשים מאי-ספטמבר.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. מזרחי א

    נחל קישון הכביש הוא סוער כל רכב נוסע מהר מעל 50 קמש אותובוסים רצים מעל המותר מסתובבים בכיכר כמו קורקינט צופרים כל הזמן בלילה צופרים אופנועים רצים בלילה עושים רעש אין זהירות בכבוד הזולת גזל שינה מהצפירות מישטרה עושה סירנה בלילה ממש אתם שפטו דאי לברבריות לנסוע על 30 קמש לא להיות כעסנים בנהיגה לכבד אחד השני בתמרורים לעביר על המידות ותרנות בנסיעות נחת רוח ולכון אוירה טובה

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות