המבנה החדש של 'ארגון הנוער 'מקום בלב' (צילום: עיריית בית שמש)
המבנה החדש של 'ארגון הנוער 'מקום בלב' (צילום: עיריית בית שמש)

אחרי המתנה של שנים: נמצא מבנה קבע לארגון 'מקום בלב'

ארגון הנוער 'מקום בלב' פועל בבית שמש מזה מספר שנים, אולם רק השבוע הוסדר לו מקום פעילות קבוע - מקלט ציבורי הממוקם בשכונת הנרקיס. סגן ראש העיר שטרית: "יש עדיין יותר מדי תנועות וארגונים בעיר הפועלים ללא בית מסודר ומאורגן"

פורסם בתאריך: 15.6.20 07:56

ארגון הנוער 'מקום בלב' המתמחה בפעילות בפנאי עם בני נוער בגילאי ה'-י'ב בפריפריה פועל בבית שמש מזה מספר שנים. הארגון פועל אם עשרות בני נוער בעיר ובונה בקרבם את הזהות היהודית מתוך העצמה ורצון. מאז תחילת פעילותו של הארגון בבית שמש לא נמצא לו מבנה קבע – עד לשבוע האחרון.

בסיוע של סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית נמצא השבוע מבנה אשר יאכלס באופן קבוע את הפעילויות של 'מקום בלב' בית שמש. מדובר על מקלט ציבורי בשכונת הנרקיס, אשר הותאם במיוחד לפעילות של מקום בלב. יצוין כי בנוסף ל'מקום בלב', יפעל באותו המבנה גם National Conference of Synagogue Youth – תנועת נוער יהודית מארצות הברית (NCSY).


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ארגון מקום בלב, למי שאינו מכיר, הוא ארגון למען בני נוער בערי ויישובי הפריפריה מבית OU ישראל. הארגון בונה ברצף על פני שנים תהלכים חברתיים משמעותיים בקרב הנוער. מאות מבוגרי הארגון משתלבים במעגלי העשיה ואחראים להובלה בחברה ובעשייה הציונית והתורנית.

ממקום בלב נמסר כי "הארגון פועל עם מאות בני נוער ברחבי הארץ ובונה בקרבם את הזהות היהודית מתוך העצמה ורצון. הארגון פועל בפריסה ארצית של סניפים, כאשר לכל סניף יש מנהל/ת הפועל בישוב ומגשים את היעדים של הארגון. הארגון פועל בקשר הדוק עם מוסדות החמ"ד, מתוך תפיסת עולם שכח היחד יפתח את הלב בקהילות, בערים ובשכונות, ומתוך שליחות להגיע אל הלב של הנער/ה ולהצית בקרבו את החלום:".

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "מקום בלב – ברוכים הבאים לבית החדש שלכם. לאחר הרבה שנים בהם ארגון הנוער פועל בעיר, השבוע סוף סוף מצאנו לו בית. הארגון, מיסודו של ה-OU, יפעל בימות שגרה מתוך מקלט ציבורי הממוקם בשכונת הנרקיס. במקביל, גם פעילות של תנועת NCSY תצא לדרך מאותו מקום בדיוק".
שטרית מוסיף ומציין כי "זה המקום להודות לאגף הביטחון בראשות צחי אלימלך ולמחלקת הנוער בראשות יוסי גמליאל על שיתוף הפעולה בנושא. יש עדיין יותר מדי תנועות וארגוני נוער בעיר הפועלים מחוץ לבית מסודר ומאורגן. מטרתי, ומטרת הנהגת העיר, שנצליח לשכן כמה שיותר מהגופים הללו במשכן קבע נוח ומתאים לפעילות".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות