אוטובוסים של חברת סופרבוס (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)
חברת 'סופרבוס' - מפעילה שני קווים חדשים ומכניסה אוטובוסים חשמליים למערך העירוני (צילום: Yossi.malki-מתוך ויקפדיה)

בשורה לנוסעים: התחבורה הציבורית מבית שמש ואליה תתוגבר בערב חג השבועות

לאחר שהוסרו המגבלות על הנסיעות הבינעירוניות בסופי שבוע ובחגים - הוחלט על החזרת הנסיעות אל בית שמש וממנה החל ממחר, יום חמישי. עמדות ניידות להטענת כרטיסי רב קו יוצבו בתחנות מרכזיות ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 27.5.20 07:45

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית החליטה להחזיר לשגרה את הנסיעות הבינעירוניות גם בסופי שבוע. לפיכך, החל ממחר, יום חמישי (28.5), ערב חג השבועות – יחזרו לפעילות הקווים מבית שמש ואליה לכל היעדים.

בעיריית בית שמש ובחברת סופרבוס מציינים כי הקווים הבינעירוניים מבית שמש ואליה יתוגברו בהתאם לביקושים לאורך כל היום מחר, וכן גם במוצאי החג והשבת, כולל קווי אשדוד והצפון.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בנוסף, חברת 'סופרבוס' – מפעילת מרבית הקווים בבית שמש – תעמיד לרשות הנוסעים הן בערב החג (חמישי) והן בצאת החג (מוצ"ש) עמדות ניידות להטענת ערך צבור ברב קו בתחנות מרכזיות בבית שמש ובבני ברק. כמו כן, מחברת 'סופרבוס' נמסר כי לקראת החג הורחבו שעות הפעילות במרכזי השרות 'על הקו'.

בהודעה שפרסמה עיריית בית שמש בנושא נכתב, בין השאר, כי "מומלץ מאוד שלא להסתמך על הנסיעות האחרונות. כמו כן, נזכיר כי בהתאם לשינויים, בכל נסיעה יש להצטייד עם כרטיס רב-קו טעון מראש".

יש לציין כי כחלק מהחזרת המשק כולו לשגרה, הוסרו חלק ממגבלות הקורונה. בין השאר הוחלט כי קיבלות הנוסעים המותרת במערך האוטובוסים הבינעירוני, תגדל מ-23 נוסעים ל-46 נוסעים – כאשר למעט השורה הראשונה מאחורי הנהג, ניתן יהיה להשתמש בכל מושבי האוטובוס, אך האיסור על נסיעה בעמידה יימשך.

במערך האוטובוסים העירוני – קיבולת הנוסעים תגדל מ-20 ל-49 נוסעים ובאוטובוס מפרקי – 75 נוסעים. האיסור על ישיבה בשורה הראשונה מאחורי הנהג תקף גם באוטובוסים העירוני, וכך גם האיסור על נסיעה בעמידה.

פרטים נוספים אודות השירות שיפעל בערב חג השבועות בקווי האוטובוסים הבינעירוניים ניתן לקבל במוקד כל-קו – 8787*.

חברת סופרבוס, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש" בשבוע שעבר, קיבלה ציון גבוה ממשרד התחבורה על אופן תפקודה בחציון השני של שנת 2019. מדוח של משרד התחבורה שמסכם את תפקוד חברות התחבורה הציבורית בישראל עולה כי חברת סופרבוס מדורגת במקום השישי מתוך 15 חברות שפועלות בישראל. מדובר על עלייה לעומת החציון הראשון של 2019 – אז דורגה החברה במקום השמיני.

כמו כן, החברה רשמה זינוק של ממש מבחינת הניקוד שקיבלה ממשרד התחבורה – 80.62 בחציון השני של 2019, לעומת 68.7 בחציון הראשון של 2019.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות