הכניסה למתחם שערי העיר, הבוקר (צילומים: פרטי)
הכניסה למתחם שערי העיר, הבוקר (צילומים: פרטי)

ניסיון החיסול הבוקר במתחם שערי העיר: מטען חבלה הוצמד לרכבו של כדורגלן עבר

המשטרה עצרה הבוקר, שלישי, ארבעה צעירים בחשד שהצמידו מטען חבלה לרכבו של כדורגלן העבר, שמתגורר בבית שמש. דיון בהארכת מעצרם יתקיים בהמשך היום

פורסם בתאריך: 26.5.20 08:49

עדכון אחרון: 26.5.20 09:22

משטרת ישראל סיכלה הבוקר, שלישי, ניסיון חיסול בעיר בית שמש – 4 חשודים נעצרו, כשעל פי חשד המשטרה הם הצמידו מטען חבלה ברכבו של תושב העיר, כדורגלן עבר. הרקע למעשה עדיין נבדק. החשודים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים בהמשך היום.

מהמשטרה נמסר: "פעילות מבצעית סמויה של בלשי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים, הביאה לסיכול ניסיון חיסול בעיר בית שמש, במהלכה בלשי המשטרה הצליחו לעצור 'על חם' 4 חשודים (שנות ה 20, בית שמש, צפון) לאחר שהצמידו עפ"י החשד מטען חבלה לרכבו של תושב המקום, שחנה בחניון ביתו. חבלני משטרת ישראל שהוזעקו למקום, מטפלים כעת במטען החבלה על מנת לנטרלו".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, מוקדם יותר פורסם ב"כל העיר בית שמש" כי עשרות שוטרים וחבלני משטרה פועלים בשעה זאת במתחם 'שערי העיר' בכניסה לבית שמש. לטענת דיירים המתגוררים במתחם – החשש הוא כי לרכבו של אחד הדיירים הוצמד מטען חבלה.

ל"כל העיר בית שמש" נודע כי החל מהשעה 6:30 בבוקר נחסם החניון המשותף של מתחם 'שערי העיר', זאת בשל החשש ממטען החבלה. לדברי דיירים במתחם, חבלני המשטרה מסתייעים ברובוטים כדי לבדוק את שטח החניון.

מתחם שערי העיר, שממוקם כאמור בכניסה לבית שמש, הינו מתחם מגורים ומסחר. הוא כולל חמישה בניינים, כאשר בכל בניין 60 יחידות דיור. בסך הכל מתגוררים במתחם כ-300 משפחות, אשר מרביתן לא יכולות לעזוב בשעה זאת את המתחם בשל העובדה שהחניון סגור ליציאת כלי רכב.

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפעם הם לא הצליחו מי יודע מה יהיה בפעם הבאה ומה יהיה עם ילדים קטנים שמתרוצצים שם

  2. אנונימית

    בושה וחרפה פשוט. חבורה של עבריינים פורעי חוק, לשים מטען חבלה ולסכן אזרחים תמימים. הזוי.

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות