מתחם השוק העירוני בבית שמש (צילום: s.t)
מתחם השוק העירוני בבית שמש (צילום: s.t)

בגלל חג השבועות – פעילות השוק העירוני בבית שמש הוקדמה ליום רביעי

השוק החדש, שממוקם בחניה החיצונית התחתונה בקניון נעימי, יפעל באופן חד פעמי ביום רביעי, וזאת בשל ערב חג השבועות שחל ביום חמישי, היום הקבוע של השוק

פורסם בתאריך: 26.5.20 07:46

ביום חמישי הקרוב יצוין ערב חג השבועות, ועל כן הוחלט בעיריית בית שמש, בתיאום הסוחרים, להקדים את יום הפעילות של השוק העירוני ליום רביעי, 28.5. השוק יפעל באותה מתכונת ובאותן שעות – החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד לשעה 15:00.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", השוק העירוני חזר לפעילות רק לפני שבועיים וזאת לאחר הפסקה של למעלה מחודשיים בשל התפרצות נגיף הקורונה. בשיחות עם "כל העיר בית שמש" מציינים הסוחרים כי מאז החזרה לפעילות נרשמה במקום תנועת קונים ערה".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כך או כך, סוחרי השוק מקווים כי הקדמת הפעילות ליום רביעי לא תפגע במספר הלקוחות שיגיעו.

יש לציין כי הכניסה לשוק העירוני היא עדיין תחת מגבלות והנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות הקורונה. הכניסה מותרת רק מכניסה אחת למתחם והיא מותנית בביצוע בדיקת חום. כמו כן, מספר הלקוחות המותר בכל רגע במתחם מוגבל והכניסה לא מתאפשרת ללא מסכות פנים.

כידוע, כפי שפורסם, על פי החלטת הממשלה בנוגע לפתיחת השווקים, "הרשות המקומית תווסת את כניסת האנשים לשוק, לרבות העובדים ובעלי העסקים, כך שבכל עת לא ישהו אנשים באזור הפתוח לציבור ביחס של יותר מאדם אחד לכל 20 מ"ר. הרשות המקומית תקבע ותיישם מנגנון להגבלת מספר השוהים בשוק, וכן תציב שלט לעניין מספר השוהים המותר במקום. הרשות המקומית תקפיד ככל האפשר, על שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות בין אנשים בשוק רבות בתורים וזאת לשם מניעת צפיפות".

בהחלטת הממשלה אודות פתיחת השווקים נכתב עוד: "יסומנו מקומות המיועדים לתור ויוצב שלט לעניין שמירה על מרחק. תיעשה הקפדה על כללי היגיינה וחיטוי משטחים. בשטחי השוק יוצבו מתקנים עם חומר לחיטוי ידיים. הרשות המקומית לא תאפשר ישיבה לצורך אכילה של מבקרים בשטח השוק ולא תאפשר כניסת אנשים שאינם עוטים מסיכה לשוק".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות