משה שטרית ובנימין נתניהו (צילום: באדיבות משה שטרית)
משה שטרית ובנימין נתניהו (צילום: באדיבות משה שטרית)

פתיחת משפט נתניהו – סגן ראש העיר שטרית תוקף: "אישומים חלשים מאוד"

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נפתח היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בירושלים. סגן ראש העיר משה שטרית תוקף: "כשרשות אחת חזקה מדי, לפעמים היא שוכחת את מגבלות כוחה; אנחנו עם נתניהו"

פורסם בתאריך: 24.5.20 13:11

סגן ראש העיר משה שטרית (ליכוד) מתייצב היום (ראשון) לימינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ותוקף בחריפות את מערכת המשפט, וזאת שעות ספורות לפני פתיחת משפטו של נתניהו בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים בבית המשפט המחוזי בירושלים.

"היום ייפתח משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בצעד תקדימי, אולץ נתניהו להשתתף בדיוני הפתיחה", אומר סגן ראש העיר שטרית וממשיך: "צעדים תקדימיים לצערנו הרב נפוצים מאוד בכל מה שקשור להעמדת ראש הממשלה לדין, עזבו ראש ממשלה, אני לא זוכר פוליטיקאי מן השורה, שהואשם במה שמאשימים את ביבי: סיקור אוהד מוואלה, פוטנציאל לסיקור אוהד מידיעות אחרונות ומתנות".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


שטרית לא מסתפק בכך ותוקף את התנהלות מערכת המשפט – החל מהמשטרה, דרך הפרקליטות וכלה בבית המשפט. "מה שהיה אמור לקבל טיפול במישור האתי, הפך למרכז ההתעסקות שלנו בשנה וחצי האחרונות", מציין שטרית. "זה היה הדגל העיקרי לאלו המתנגדים להמשך שלטונו של ראש הממשלה. מאות אלפי שעות עבודה של מוחות מבריקים בעולם הצדק והמשפט הוקדשו לטובת העמדת נתניהו למשפט. קמפיינים מושקעים ומתוזמנים ובליל של טורים של מומחים ומומחים מטעם. והתוצאה? אישומים חלשים מאוד, שזוכים לביקורת רבה".

"בזמן הזה יכלו אותם מוחות לחשוף שחיתויות, למנוע עוולות, ולהפוך את רחובות ישראל לבטוחים יותר", טוען שטרית. "אבל לא. מה שהיה קריטי עבורם הוא לחשוף איזה שמפניות העדיפה אשת ראש הממשלה או מה נוני (נוני מוזס, בעלי ידיעות אחרונות, ר"ג) אמר בדיוק לביבי. כליכודניק מבטן ומלידה הייתי מתנגד לכל סוג של המשך שלטונו של ראש הממשלה, אם כתבי האישום העולים היו כאלה שהיו מזעזעים אותי ומתארים מעבר לכל ספק אדם מושחת. אבל הם לא. וכמוני רבים. אמנם לא זכינו לקבל מעבר ל-60 המנדטים המרכיבים רוב בכנסת, אבל עדיין כמות לא מבוטלת של תושבי מדינת ישראל הצביעו למפלגות התומכות בראש הממשלה למרות (ואולי גם קצת בגלל?) מה שנתפסה כרדיפתו".

שטרית מסכם את דבריו ואומר: "יום קשה למדינת ישראל, אך גם פתח לתקווה, שביום שאחרי יותר ויותר חברי כנסת ושרים אמיצים יפעלו להחזרת האיזונים והבלמים בין הרשויות השונות בישראל. כי משפטי נתניהו לימדו אותנו, כשרשות אחת חזקה מדי, לפעמים היא שוכחת את מגבלות הכוח. עד אז, אנחנו עם נתניהו".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות