איקאה אשתאול (צילום: s.t)
איקאה אשתאול (צילום: s.t)

היכונו לפתיחה החגיגית: סניף איקאה אשתאול בדרך לפתיחה

עובדי סניף אשתאול של ענקית הרהטים השוודית התבקשו להתייצב מחר, ראשון, בחנות, כך נודע ל"כל העיר בית שמש"

פורסם בתאריך: 23.5.20 19:14

עובדי סניף איקאה אשתאול התבקשו להגיע מחר, ראשון, לחנות. כך נודע ל"כל העיר בית שמש". מועד הפתיחה עדיין לא ברור, כאשר גם לעובדים עצמם לא נמסר האם הם מוזמנים לצורך סידור החנות ופינישים אחרונים או שהמקום ייפתח להרצה.

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש" במהלך השבוע האחרון, האור הירוק לפתיחת איקאה אשתאול ניתן השבוע, כאשר ועדת הערר המחוזית החליטה לאשר את הפעלת החנות למרות עבירות הבנייה שנמצאו. החלטת ועדת הערר הכשירה למעשה את פתיחת הסניף למרות שאין חולק על עבירות הבנייה שנעשו בשטח.
סניף איקאה אשתאול, שמרוחק כשלושה קילומטרים צפונית לבית שמש, צפוי לשרת את תושבי העיר, את תושבי מטה יהודה וגם את תושבי ירושלים רבתי.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


סניף אשתאול יהיה השישי של איקאה בארץ. קדמו לו הסניף במחלק פולג בנתניה, סניף ראשון לציון, סניף קרית אתא, סניף באר שבע וסניף הבוטיק הקטן בתל אביב.
כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", הפתיחה החגיגית של החנות באשתאול היתה צפויה ל-5 במרץ, אולם בשל עבירות הבנייה שהתגלו במקום – בינוי פנימי של כ-25,000 מ"ר במקום 17,000 מ"ר שאושרו – היא נדחתה ממש ברגע האחרון.

כעת, לאחר הדיון בוועדת הערר המחוזית, ניתן ההיתר לפתיחה הרשמית, שתתרחש כאמור מחר.

חברי ועדת הערר, יש לציין, הצדיקו את האישור שניתן לפתיחה בתקופת הקורונה ובצורך להחזיר עובדים למשק. בהחלטתם הם ציינו, בין השאר, כי בשל משבר הקורונה, שיקולי פרנסה של מאות עובדים שגויסו לחנות גוברים על שיקולי ענישה בתחום התכנון והבנייה. "שוכנענו שאין בעבירות הבנייה הנטענות, בנסיבות שבפנינו, כדי להוות משקל נגד להחלטה התכנונית הראויה והנכונה", נכתב בהחלטת הוועדה. "מציעים אנו לכל מי שיבקר החלטה זו שייצא לשטח. למעשה כל מי שייסע על כביש 38 בואכה העיר בית שמש לא יבין על מה זעקה העוררת זעקה גדולה ומרה. על המקרקעין בנוי בהיתר מבנה הנישא לגובה 14 מטרים, האמור לשמש כחנות איקאה, כל מה שמבקשת התוכנית לעשות זה לנצל את המקרקעין טוב יותר, כך שבמקום מבנה הנישא לגובה 14 מטרים ובתוכו 17 אלף מ"ר עיקרי, יהיו בתוכו 25 אלף מ"ר וזאת באמצעות חלוקת החלל הקיים בהיתר באופן שונה".

כידוע, איקאה (IKEA) היא חברה רב-לאומית שנוסדה בשוודיה, שמשווקת בעיקר ריהוט ביתי להרכבה עצמית. לחברה 375 חנויות ב-47 מדינות. רוב חנויותיה של החברה פזורות ברחבי אירופה, כששאר החנויות ממוקמות בעיקר בארצות הברית, קנדה, אסיה, המזרח התיכון ואוסטרליה. בדצמבר 2018 פורסם כי החברה החליטה על הקמת חנות חמישית של הרשת בישראל. החברה בחרה לבנות את הסניף החדש בשטח אשתאול שבמועצה האזורית מטה יהודה.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות