מבנה עיריית בית שמש (צילום: s.t)
(צילום: s.t)

חוזרים לשגרה: קבלת הקהל בעיריית בית שמש מתחדשת

אחרי חודשיים שבהם בניין העירייה היה סגור למבקרים, החל מיום ראשון הקרוב, 24.5, תתקיים קבלת קהל בהזמנת תור מראש

פורסם בתאריך: 22.5.20 07:33

בשורות טובות לתושבי בית שמש – קבלת הקהל בעיריית בית שמש תתחדש החל מיום ראשון הקרוב (24.5).

כידוע, למעלה מחודשיים חלפו מאז שבעיריית בית שמש נערכה קבלת קהל לתושבים. כידוע, מאז פרץ משבר הקורונה נסגרו אגפי העירייה השונים בפני התושבים. אמנם ניתן היה להתנהל באופן דיגיטלי, אך לא כולם יכולים או מצליחים לעשות זאת. לפיכך, אגפי הגבייה, הארנונה, החניה ועוד היו סגורים והתושבים נותרו חסרי מענה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כעת, כאמור, כשהכל חוזר לסוג של שגרה לצד הקורונה – גם בעיריית בית שמש פותחים מחדש את ערוץ ההידברות הישיר של התושבים. יחד עם זאת, הקורונה עדיין לא נעלמה לחלוטין מהחיים וגם קבלת הקהל תתקיים תחת מגבלות והנחיות ברורות וסדורות.

בראש ובראשונה מדובר על כך שקהלת הקהל תתקיים בהזמנת תור מראש בלבד (בטלפון 1700-500-521). בעירייה מדגישים ואומרים: "על פי הנחיות משרד הבריאות לא נוכל בשום אופן לקבל תושבים שהגיעו ללא זימון מראש".

כמו כן, על המגיעים לבניין העירייה לפעול על פי ההנחיות של משרד הבריאות למניעת התפרצות שנייה של הקורונה. "על התושב להגיע עם מסכת פה ואף תקינה ואף מומלץ להצטייד בכפפות", נמסר מהעירייה. "יש לשמור על מרחק של 2 מטרים מאדם אחר בכל זמן שהותכם במחלקה. יצוין כי תבוצע מדידת חום אוטומטית לכל תושב".

זאת ועוד, מהעירייה נמסר כי "במקרים הבאים לא תתאפשר כניסה של התושבים: חום הגבוה מ-38 מעלות; כל אדם ששהה בסמיכות לחולה קורונה בשבועיים האחרונים; כל אדם שמגלה תסמיני שיעול בימים האחרונים; לא תאושר בשום אופן כניסה של ילדים או תינוקות".

לסיכום, כך מהודעת העירייה, "אנו ממליצים לבצע את כל הפניות בערוצים הדיגיטלים באתר עיריית בית שמש או באפליקציית MAST)".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות