תלמידים בדרך לבית הספר, אוטובוס בבית שמש (צילומים: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE.jpg, רווח הפקות)
(צילומים: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE.jpg, רווח הפקות)

הבשורה להורים ולתלמידים: התחבורה הציבורית בבית שמש תפעל ללא מגבלת נוסעים בזמני השיא

משרדי התחבורה והבריאות סיכמו על החזרת התחבורה הציבורית לפעילות מלאה בין השעות 8:30-7:00 ו-15:00-13:00 כדי לאפשר הגעה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ובחזרה

פורסם בתאריך: 19.5.20 15:02

החזרה של מערכת החינוך לשגרה מלאה עברה עם הרבה תקלות ובעיקר טענות של ההורים והתלמידים בעיקר בשני נושאים – הראשון, למידה עם מסכות, והשני המגבלה שהוטלה על מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית.

הבוקר, כידוע, נפתרה הבעיה הראשונה עם הנחיית משרד הבריאות על ביטול החובה לעטות מסכות עד לסוף השבוע בגלל תנאי מזג האוויר הקיצוניים, והחל ממחר בבוקר הולכת להיפתר גם הבעיה השנייה – בהנחיית שרת התחבורה הנכנסת מירי רגב ולאחר סיכום עם שר הבריאות החדש יולי אדלשטיין הוחלט כי החל ממחר בבוקר, רביעי, התחבורה הציבורית תפעל ללא שום מגבלות על מספר הנוסעים בין השעות 8:30-7:00 ובין השעות 15:00-13:00, זאת על מנת לאפשר הגעה סדירה של התלמידים אל בתי הספר ובחזרה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


השרה רגב מוסרת כי "החלטה זו מסייעת לרשויות המקומיות להשיב את פעילות מערכת החינוך לשגרה בצל הקורונה. אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין שהבין את החשיבות הגדולה של חזרת תלמידי בתי הספר לפעילות".

בעקבות הנחיית השרה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה פועלת בשעה זו למממש את ההחלטה מול כלל מפעילי התחבורה הציבורית בישראל.
יצוין כי השרים אדלשטיין ורגב סיכמו לערוך במהלך השבוע דיון מקצועי אודות החזרת התחבורה הציבורית לשגרה מלאה כדי לתת מענה לכלל המשק.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", בעיות התחבורה הציבורית בעיר צפו ועלו אינספור פעמים בחודשים האחרונים, כולל בתקופת הקורונה. לאחר התחלת החזרה ההדרגתית של המשק לפעילות, חזר הנושא להטריד את התושבים. גם ראש העיר נדרשה להתחייס לנושא וטענה כי בצל שגרת הקורונה, כך לדברי ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, משבר התחבורה הציבורית בבית שמש רק הולך ומחריף.

בפנייה דחופה של ראש העיר בלוך למשרד התחבורה ולשר בצלאל סמוטריץ, הציפה בלוך את הבעיות השונות בתחבורה הציבורית בעיר, שמקבלות כעת, בשגרת הקורונה, משמעות גדולה ורצינית יותר. לדבריה, "שגרת הקורונה בתחבורה הציבורית מחריפה את המצוקה הקיימת בבית שמש".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות