הדמיית היכל התרבות החדש בבית שמש, מירי מזרחי ז"ל (צילומים: עיריית בית שמש, מתוך פייסבוק)
הדמיית היכל התרבות החדש בבית שמש, מירי מזרחי ז"ל (צילומים: עיריית בית שמש, מתוך פייסבוק)

היוזמה שצוברת תאוצה: היכל התרבות החדש – על שמה של מירי מזרחי ז"ל

כעשרה ימים לאחר פטירתה של הפעילה החברתית מירי מזרחי ז"ל, נפתחה עצומה הקוראת להנציח את שמה על ידי קריאת היכל התרבות שבנייתו הולכת ונשלמת על שמה. מאות כבר חתמו

פורסם בתאריך: 10.5.20 12:39

פטירתה של מירי מזרחי ז"ל אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן בשבוע שעבר הותיר רבים בבית שמש המומים. בעשרת הימים שלאחר מותה נשפכו אינספור מילים ואף נערך מפגש זום מרגש בין עובדי עיריית בית שמש, חבריה של מזרחי ז"ל, בהשתתפות ראש העיר עליזה בלוך ובעלה של מזרחי – עוזי.

כעת הולכת וצוברת תאוצה יוזמה להנצחת שמה של מזרחי בדרך שתהלום את פועלה הרב לאורך השנים – קריאת בית התרבות החדש בעיר על שמה. הראשון לעלות את היוזמה היה סגן ומ"מ ראש העיר בעבר מאיר בלעיש, שמזרחי ז"ל היתה ראש לשכתו. בעקבותיו הגיעו רבים מבין מכריה ומוקריה של מזרחי ז"ל. יצוין כי ראש העיר בלוך השיבה בשבוע שעבר לקראיתו של בלעיש והבטיחה כי העיר בית שמש תמצא את הדרך המכובדת להנציח את שמה – אולם ראש העיר לא התחייב על קריאת היכל התרבות של שמה של מזרחי ז"ל. חבריה של מזרחי ז"ל לא מסתפקים בהצהרת ראש העיר ומבקשים שוב לקרוא על שמה את בית התרבות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לשם כך, נפתחה בימים האחרונים עצומה שבה הקריאה להנציח את שמה של מזרחי ז"ל בבית התרבות. מארגני העצומה מבקשים להגיע לכ-5,000 חתימות בשלב הראשון ואז להעביר את המכתב החתום לעיריית בית שמש ולראש העיר בלוך.

בעצומה נכתב: "עצרו רגע הכל – אתם כבר יודעים כי אנו מבקשים שהיכל התרבות בעירנו יקרא על שם מירי מזרחי ז"ל. וכמה זה חשוב מאוד לנו. אם אתם רוצים לעשות נחת לעילוי נשמת מירי, אשת החסד שנתנה כל כך הרבה לכולנו בכל תחומי חיינו בעיר הזו ולמשפחתה, זה הרגע שאתם נקראים להיכנס לקישור הזה, למלא פרטים ולשלוח. בבקשה זו קריאה חשובה שלנו ממכם".

מזרחי ז"ל, כפי שכבר נכתב ב"כל העיר בית שמש", היתה דמות פעילה ומוכרת מאוד בעיר. היא תרמה מזמנה וממרצה לטובת תושבי העיר. היא היתה אשת חסד מהמעלה הראשונה והרבתה לעזור ולסייע לזולת.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות