פארק הגולן בבית שמש (צילום: גוגל מפות)
פארק הגולן בבית שמש (צילום: גוגל מפות)

למען בני הגיל השלישי: הוכרזו שעות ייעדויות לאזרחים הוותיקים בפארקים העירוניים

ביוזמת אגף הרווחה בעיריית בית שמש ובסיוע אגף שפ"ע יוקצו לבני הגיל השלישי בבית שמש שעות מוגדרות לבילוי בפארקים הציבוריים. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 4.5.20 07:54

ועדת השרים לענייני הקורונה צפויה להתכנס היום (שני, 5.4) ולאשר, בין השאר, מפגשים עם הסבתות והסבים וזאת אחרי תקופה ארוכה שבה הומלץ שלא לעשות זאת. זוהי בשורה של ממש עבור האזרחים הוותיקים, כאשר בני הגיל השלישי בבית שמש זוכים לבשורה נוספת מצד עיריית בית שמש – שעות מוגדרות בפארקים הציבוריים בעיר.

מדובר על יוזמה של אגף הרווחה בעיריית בית שמש בסיוע אגף שפ"ע (שיפור פני העיר), במסגרתה יוגדרו השעות 11:00-9:00 בימים שני ורביעי (החל מהיום) כשעות שבהן הכניסה לפארקים תותר אך ורק לבני הגיל השלישי תושבי בית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדובר על שלושה פארקים במוקדים שונים בעיר – פארק גולן – רחוב רמב"ם בבית שמש הוותיקה; פארק שבתי ישראל בגבעת שרת (ליד בית הכנסת אהל יונה מנחם); פארק דולב ברמת בית שמש א'.

מעיריית בית שמש נמסר כי "ביוזמת אגף הרווחה ובסיוע אגף שפ"ע מוגדרות שעות ייעודיות בפארקים לציבור האזרחים הוותיקים בעיר. בזמנים המיועדים יעמוד נציג פיקוח כדי לוודא שתתאפשר כניסה רק אוכלוסיית האזרחים הותיקים. בצד זאת תתקיים פעילות תוכן מגוונת במקום".

סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר: "לצד הקריאה לאזרחים הוותיקים להישאר בבתים בכדי להישמר מהידבקות, קיימת גם חשיבות לאפשר יציאה בטוחה לאוויר הפתוח, לחילוץ עצמות ומפגש חברים בצורה בטוחה ובריאה. לצורך זה יצרנו מרחבים בטוחים בפארקים. אני מזמינה את כל האזרחים הוותיקים לבוא ליהנות משמש, פעילות וחברה בצורה בטוחה ובריאה".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מוסרת: "דווקא כאשר מתבצעת חזרה לשגרת קורונה, הצורך לשמור ולהגן על אוכלוסיית האזרחים הוותיקים מתחדד. הבדידות כפתה על ההורים של כולנו ימים מורכבים. פתיחת הפארקים עם תוכן ייחודי ללא ספק תקל עליהם".

לסיכום מבקשים בעירייה להדגיש כי "בימים שני ורביעי בין השעות 11:00-9:00 יוכלו תושבים בגילאי 65 ומעלה לצאת ולהתאוורר ולחלץ עצמות. בפארקים תהיה הרצאה קלילה על התמודדות בימי קורונה שתועבר על עובדת סוציאלית והפעלה קצרה. הפארקים יהו מפוקחים על ידי אגף הביטחון על מנת שתהיו מוגנים ובטוחים. יודגש כי היציאה לפארק חייבת להיעשות בהתאם להנחיית משרד הבריאות – יש לשמור על מרחק 2 מטר, לחבוש מסיכה ולשטוף ידיים מיד עם החזרה הביתה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות