מרחב הלימוד החדש בבית הספר היסודי אבני חן (צילום: דקל אבו)
מרחב לימוד בבית ספר יסודי (צילום: דקל אבו)

החזרה ללימודים: בתי הספר בבית שמש עברו ניקיונות וחיטוי

לקראת חזרתם מחר של תלמידי כיתות א'-ג' וי"א-י"ב בחינוך הממלכתי וכיתות ז'-י' בחינוך החרדי לבתי הספר - צוותי הניקיון הונחו לנקות באופן יסודי את מרחבי הלימוד. כמו כן, בכניסה לבתי הספר יבוצעו בדיקות חום ובכל כיתה יוצב בקבוק אלכוג'ל

פורסם בתאריך: 2.5.20 19:55

רגע לפני כניסת השבת אתמול (שישי), נשלמו ההכנות של מינהל החינוך בעיריית בית שמש לקראת החזרה החלקית ללימודים מחר, ראשון (3.5). ההיערכות כללה עבודות ניקיון וחיטוי במוסדות החינוך שבהם צפויים ללמוד התלמידים והתלמידות.

כידוע, לפי החלטת הממשלה, ביום ראשון בבוקר יחזרו לספסלי הלימודים תלמידי כיתות א'-ג', תלמידי כיתות יא'-יב' ותלמידי החינוך המיוחד (שחוזרים אחרי חופשת יום העצמאות). כמו כן, על פי ההחלטה – גם תלמידי כיתות ז' עד י' בחינוך החרדי יחזרו ללימודי התורה. התלמידים חוזרים ללימודים אחרי הפסקה של חודש וחצי בשל המלחמה בהתפטשות הקורונה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ביום שישי קיימה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פגישת ZOOM עם מנהלי בתי הספר לקראת חזרת מערך החינוך בעיר לפעילות תחת שגרת הקורונה. מנהלי בתי הספר נתנו סקירה על הפעולות שבוצעו לקראת החזרה ללימודים בדגש על חיטוי סביבת בית הספר וסביבת הלימוד.

יש לציין כי ביום שישי שוגר להורי התלמידים מכתב מטעם מינהל החינוך בבית שמש, שבו הנחיות ברורות לקראת החזרה ללימודים. במכתב, שעליו חתום ראש מינהל החינוך מעוז ביגון, נכתב בין השאר כי "אנו פועלים על פי נהלי משרד הבריאות ודואגים בראש ובראשונה לבריאותם של כל מי שבא בשערי המוסד החינוכי. מנהלים. צוותי הוראה, גננות וסייעות, אנשי ניקיון ואחזקה – כולם עמלו על מנת להכין את מבני החינוך לקליטת תלמידים – כולל ניקיון יסודי, חיטוי ועוד. גם במהלך ימי הלימודים נגביר את מערך הניקיון על מנת לשמור את ההיגיינה המקסימלית".

במסגרת ההיערכות לקראת החזרה לבתי הספר הצוותים החינוכיים יקבלו מעיריית בית שמש ציוד מיגון אישי הכולל מסיכה וכפפות. כמו כן, בכל כיתה יוצב בקבוק אלכוג'ל שישרת את המורים ואת התלמידים. בנוסף, כל בית ספר צויד במדחום לייזר, באמצעותו יבדקו חום לכל מי שנכנס בשערי המוסד החינוכי. בעיריית בית שמש ובמינהל החינוך מדגישים כי מי שיימצא שיש לו חום לא יוכל להיכנס בשערי בית הספר.

במכתב מבקשים בעיריית בית שמש מההורים "שיסבירו לילדיהם על החשיבות של הקפדה יתרה על כללי הבטיחות והבריאות. כמו כן נבקש מההורים לא לשלוח את ילדיהם במידה ויש ספק לגבי בריאותם. לא יהיה נעים לתלמיד להגיע לשערי המוסד החינוכי כשהוא לא יוכל להיכנס".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות