מירי מזרחי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)
מירי מזרחי ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

"סמל של חסד ונתינה": בית שמש מרכינה ראש עם לכתה של מירי מזרחי ז"ל

במהלך הלילה הלכה לעולמה מירי מזרחי ז"ל, מהפעילות החברתיות הבולטות בבית שמש, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. בת 64 במותה. "השאירה אחריה עיר אבלה ומשפחה מרוסקת"

פורסם בתאריך: 1.5.20 09:30

אבל קשה ירד הבוקר על בית שמש, עם היוודע דבר מותה של הפעילה החברתית מירי מזרחי ז"ל אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. מזרחי ז"ל, בת 64 במותה, הותירה אחריה את עוזי בעלה, מאנשי העסקים המוכרים בבית שמש, ושלושה ילדים.

מזרחי ז"ל עבדה שנים רבות בעיריית בית שמש ואף ניהלה את לשכתו של סגן ומ"מ ראש העיר לשעבר מאיר בלעיש. מזה שנים רבות היא פעילה חברתית בולטת בעיר ודואגת לרווחת הנזקקים בדרכים שונות. הלוויתה של מזרחי ז"ל תתקיים היום, שישי (1.5) בבית העלמין בבית שמש בנוכחות של בני המשפחה הגרעינית בלבד.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עמליה בוחבוט, חברתה הקרובה של מזרחי ז"ל ודמות מוכרת בבית שמש, נפרדת בכאב רב: "מירי מזרחי האהובה היה סמל של חסד ונתינה. שאני איבדתי את אמא שלי את לקחת חלק באבל שלי, ניסת לעודד וכל הזמן אמרת לי 'קשה לאבד אישה ואמא כמו שולה בוחבוט'. גדלת בצל של אמא שלי הלא היא היתה חלק ממשפחת קסוטו הבני דודים שלך. אני התנתקתי מאלוהים ואת ניסית לחבר אותי בחזרה אליו, כמה אמונה היתה בך. מירוש לעולם לא אדבר עליך בזמן עבר, אומרים שאלוהים לוקח רק את הטובים – אבל מה פתאום, הוא לוקח גם את הרעים, רק שעל הרעים לא שומעים. על הטובים ידברו וישבחו לדורות, את הסמל של נתינה. המילה חסד היא מילה נרדפת למירי מזרחי. איזה קשר היה לנו. איך את חסרה כבר. הלוואי שנהיה כמוך. כואב לי שילדייך יהיו במקום שלי. כמה דיברנו שקשה בלי אמא ואיזה אמא הם איבדו. לא רק הם איבדוף בית שמש איבדה את הסמל שלה, כולנו איבדנו את מלאך הנתינה. אני יודעת שכמעט בכל אחת ואחד נגעת והשארת חותם. בית שמש מרכינה ראש בלכתך".

רבים בבית שמש ספדו למזרחי ז"ל, בהן גם ראש העיר עליזה בלוך. "מירי מזרחי שלנו איננה", מסרה בלוך בעצב רב. "משפחת עיריית בית שמש והעיר כולה כואבים ואבלים על פטירתה של מירי מזרחי ז"ל. מירי עבדה במחלקת אירועים בעיריית בית שמש. עסקה במקצועיות ובמסירות רבה בפרסום ובהפקת אירועים. מירי היתה אשת חסד בכל רמ"ח איבריה. מאות רבות של סלי מזון דאגה לחלק בעיר לקראת ראש השנה ופסח, תיקים לבתי ספר ועוד ועוד, והכל מתוך מתן בסתר ושלא על מנת לקבל פרס. עליה נאמר – 'רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה'. תנחומים עמוקים וחיבוק עצום למשפחה".

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: בצער רב קיבלתי את הבשורה המרה שמירי מזרחי שלנו כבר לא איתנו. למירי היו הרבה תוכניות. היא חלתה כמה חודשים לאחר כניסתי לתפקיד ובשיחות בינינו היא הבטיחה לי שאני עוד אהנה ממנה הרבה. היא לא תצליח לקיים את ההבטחה שלה. יש דברים שהם לא בשליטתנו. לעומת ההבטחה הזאת, מירי קיימה את הבטחותיה למאות אם לא אלפי אנשים. היא הייתה בולדוזר אמיתי, אישה חזקה עם לב רחב, חסד ונתינה שנכנסה ללבבותיהם של הרבה אנשים. השאירה אחריה עיר אבלה ומשפחה מרוסקת. ברוך דיין האמת".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות