שוטרים אוכפים סגר (צילומים: דוברות המשטרה)
שוטרים אוכפים סגר (צילומים: דוברות המשטרה)

הממשלה אישרה: הסגר ברמת בית שמש ב' יוארך עד ליום ראשון בחצות

שיעור התחלואה ברמת בית שמש ב' ממשיך להדאיג ועל כן הוחלט בממשלה, בניגוד לעמדת ראש העיר עליזה בלוך, על הארכת הסגר עד ליום ראשון. הסגר על שכונת נחלה ומנוחה הסתיים

פורסם בתאריך: 30.4.20 16:40

עדכון אחרון: 30.4.20 18:40

בשכונת נחלה ומנוחה יכולים לנשום לרווחה – ועדת השרים לענייני הקורונה החליטה לפני שעה קלה להסיר את מגבלות התנועה שהוטלו על התושבים, זאת בשל שיפור בשיעור התחלואה בשכונה. מנגד, הסגר על רמת בית שמש ב' יוארך עד ליום ראשון הקרוב, לאחר שגרף התחלואה בשכונה ממשיך להדאיג.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


יש לציין כי מספר החולים בבית שמש ממשיך לעלות בקצב גבוה יחסית, כאשר נראה שעיקר התחלואה החדשה מתרכזת ברמת בית שמש ב'. מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, חמישי, עולה כי מספר החולים בבית שמש עומד על 470 – 12 חולים יותר מאשר הראו הנתונים אתמול (רביעי). במשרד הבריאות מציינים כי בבדיקה של שלושה ימים – עלו מספר החולים בבית שמש ב-4.4 אחוזים (20 חולים במספרים מוחלטים). יודגש כי בית שמש היא אחת מהרשויות היהודיות שבהן נרשם שיעור העלייה הגבוה ביתר בתחלואה בשלושת הימים האחרונים.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש" אתמול, ראש העיר עליזה בלוך ביקשה להסיר את הסגר מהשכונות ולהטיל סגר נקודתי הרבה יותר – ברמת רחובות ספציפציים ואפילו בניינים. אולם נראה כי בקשתה של ראש העיר לא תתקבל, שכן שיעור התחלואה ממשיך להיות גבוה והעלייה בחולים החדשים מדאיגה ומנוגדת לרוב רובים של היישובים בישראל (למעט במגזר הערבי, שם החלו לבצע בדיקות באיחור ניכר משאר הארץ).

במכתב ששלחה בלוך למשרד הבריאות ולמועצה לביטחון לאומית, היא כתבה בין השאר כי "על פי מיטב שיקול דעתנו והיכרותנו עם העיר הצעדים הבאים הנדרשים הם: חיזוק מערך ההסברה העירוני לטובת קמפיין נרחב לחזרה לשגרה בטוחה; הגברת האכיפה במרחב הציבורי על פי הנחיות משרד הבריאות; הגדלה והנגשה של כמות הבדיקות בעיר לכל הציבורים; חיזוק מערך פינוי החולים מן העיר למלונות ושימוש בצעדי אכיפה כנגד סרבני פינוי; מיקוד הטיפול בתחלואה ברמת הבניין והרחוב הבודד ולא ברמת השכונה והעיר".

כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", למרות הסגר שהוטל על רמת בית שמש ב', חלק מתושבי השכונה – בעיקר הקיצונים – אינם נשמעים להוראות, מתאגדים להפגנות ואף מתעמתים על בסיס יומיומי עם הכוחות שאמונים על שמירת הסגר והסדר.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות