הדמיית פרויקט התחדשות עירונית במרכז בית שמש (צילום הדמיה: משרד אדריכלים עדן בר)
הדמיית פרויקט התחדשות עירונית במרכז בית שמש (צילום הדמיה: משרד אדריכלים עדן בר)

עוד צעד בדרך להתחדשות: הושלם שלב נוסף בפרויקט הפינוי-בינוי הגדול בבית שמש

חברת נתיב פיתוח הגישה תוכנית איחוד וחלוקה לתב"ע של המתחם המיועד להתחדשות עירונית בשכונת ביאליק. ראש העיר בלוך: "אני מברכת על ההתקדמות; נמשיך יחד עד שנראה מפתח ביד"

פורסם בתאריך: 30.4.20 07:37

התקדמות משמעותית בדרך לקבלת אישור סופי לפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בבית שמש: חברת נתיב פיתוח הגישה לוועדה המקומית לתכנון ולבנייה תוכנית איחוד וחלוקה ועדכון לתב"ע של מתחם A בשכונת ביאליק במרכז העיר.

התוכנית, שהוגשה לאחר סיכום מול עיריית בית שמש, כוללת בין היתר טבלאות איזון וחלוקה, נספח בינוי ותשריט עדכניים. את התוכנית הכינו משרד האדריכלים בר לוי דיין ומשרד השמאים סהר נבון, לבקשת אדריכלית העיר יעל היימן. בחברת נתיב פיתוח מציינים כי "תתואם פגישה מיידית לדיון בתוכנית בכדי להתקדם לאישורה במטרה להתחיל בבנייה בתוך שנה עד שנה וחצי".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מתחם A (הראשון מבין ארבעה מתחמים בשכונת ביאליק) כולל פינוי של כ-64 דירות ישנות ובנייה של כ-400 דירות חדשות במקומן. יש לציין כי בארבעת המתחמים בשכונה יהרסו כ-330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה-50 וייבנו במקומן כ-1,700 יח"ד חדשות ו-200 יחידות דיור מוגן. התוכנית כוללת גם מוסדות ציבור חדשים, פארקים, גינות שעשועים, תשתיות חדשות ועוד. "מדובר בפרויקט דגל של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית בית שמש", מציינים בחברת נתיב פיתוח. "זו תוכנית בקנה מידה גדול ברמה הארצית בכלל ולעיר בית שמש בפרט, הזקוקה לדירות חדשות לתושביה הוותיקים והצעירים".

ראש העיר עליזה בלוך: "התחדשות עירונית בעיר הוותיקה הוא אחד מהנושאים החשובים שאני מובילה. השנה הקמנו מינהלת התחדשות עירונית כדי לתת מענה ייחודי ואיכותי ליזמים ולתושבי השכונות כדי לקדם מהר ככל האפשר את התוכניות. אני מברכת על ההתקדמות שהגיעה בעקבות פגישות שקיימנו. נמשיך יחד עד שנראה מפתח ביד".

שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, מוסיף: "אני שמח שהתקדמנו עוד שלב בפרויקט הפינוי בינוי הגדול בבית שמש שהינו אחד מהפרויקטים הגדולים בארץ, במסגרת התוכנית הכוללת להתחדשות של מרכז העיר הוותיק. אנחנו בונים שכונה חדשה ומודרנית עם תשתיות ושטחים ציבוריים התואמים את שנת 2020 ואת הצרכים של התושבים. יש לנו שיתוף פעולה פורה מאד עם העירייה, מתוך מטרה משותפת לשדרג את איכות החיים והמגורים של התושבים המתגוררים בעיר כיום ולהכניס גם אוכלוסייה חדשה וחזקה".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות