עיריית בית שמש (צילום: s.t)
עיריית בית שמש (צילום: s.t)

בלון החמצן שקיבלו בעלי העסקים בבית שמש: פטור של שלושה חודשים מתשלום ארנונה

עיריית בית שמש אישרה את הוראת משרד הפנים ותעניק פטור של שלושה חודשים מתשלום הארנונה. ראש העיר בלוך: "אני קוראת לכל תושבי העיר ומבקשת - אנחנו קונים רק תוצרת מקומית"

פורסם בתאריך: 23.4.20 08:18

חבל הצלה לבעלי העסקים בעיר: עיריית בית שמש אישרה פטור מתשלום אגרת ארנונה לשלושה חודשים. הפטור מארנונה הוא לתקופה של החל מה-1.3.2020 ועד ליום 31.5.2020.

בהתאם לנקבע בתקנות משרד הפנים, הפטור יחול על עסקים כדוגמת חנויות, שירותים, מסחר, מפעלי תעשיה, בתי מלאכה, חניונים וכדומה אשר נפגעו בצורה קשה בשל סגירת העסק בשל המלחמה בהתפשטות הקורונה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


יצוין כי חלק מהעסקים לא יהיו זכאים לפטור, ביניהם משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות, עסקים לממכר מזון, בתי מרקחת ואופטיקה ועוד – הכל כאמור על פי תקנות משרד הפנים.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "בעלי העסקים בבית שמש – חשוב לי לבשר ואני מאוד שמחה להגיד, שהרשות תיתן פטור של שלושה חודשי ארנונה לבעלי העסקים. אני יודעת שזה לא מספיק אבל זו הדרך שלנו להתחיל לאסוף את עצמנו בחזרה. הקמנו חמ"ל עסקים, אתם יכולים לבוא להתייעץ, לבקש עזרה. אנחנו פה בשבילכם".
עוד מוסיפה ראש העיר בלוך: "אני קוראת לכל תושבי העיר ומבקשת – אנחנו קונים רק תוצרת מקומית. אנחנו רוצים לחזק את העיר שלנו, לקנות מבעלי העסקים שלנו ובכך נחזק את העסקים שלנו. אנחנו ביחד ונצא מהקורונה מחוזקים יותר".



בסרטון שנשלח על ידי לשכת ראש העיר לתקשורת, מוסיפה ד"ר בלוך ומבקשת מתושבי בית שמש לשמור על הוראות משרד הבריאות. "אנחנו ממשיכים לשמור על הכללים", הדגישה ראש העיר בלוך. "אני יודעת שיש הקלות, ולפעמים יש תחושה של אנחנו אחרי. אבל אנחנו לא אחרי, אנחנו בעיצומו של העניין. לא יוצאים מהבית אם לא חייבים. לא יוצאים בלי מסיכה. מקפידים על מרחק ושומרים על הכללים".

שר הפנים אריה דרעי: "אנחנו נמצאים בתקופת משבר קשה. זו בשורה עבור בעלי העסקים שחלקם עומדים בפני קריסה. הסיוע יקל על המצוקה התזרימית של העסקים ולצד זאת יבטיח את הרציפות במתן השירותים החיוניים שניתנים לתושבים ע"י הרשויות המקומיות בשעת חירום זו. אני מברך על שיתוף הפעולה עם משרד האוצר והמרכז לשלטון מקומי. אנו פועלים יחד בהתמודדות עם המשבר הכלכלי והבריאותי".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות