הדמיית היכל התרבות (צילום הדמיה: עיריית בית שמש)
הדמיית היכל התרבות (צילום הדמיה: עיריית בית שמש)

חושבים על העתיד: מונתה מנהלת חדשה להיכל התרבות שייפתח בעוד כשנה

מירי שלם, תושבי בית שמש מזה כ-26 שנים, מונתה למנהלת היכל התרבות העירוני, שפתיחתו צפויה בשנה הבאה: "נעמיד את בית שמש על מפת התרבות הישראלית". סגן ראש העיר משה שטרית, הממונה על התרבות: "מירי תהפוך למובילה תרבותית מקומית"

פורסם בתאריך: 22.4.20 15:11

מיזם היכל התרבות במודיעין ממשיך להתקדם. כידוע, לפני למעלה משנה נערך טקס הנחת אבן הפינה להקמת ההיכל, ומאז מתבצעות בשטח עבודות בנייה להקמתו. הפתיחה הצפויה של היכל התרבות בבית שמש צפויה לספטמבר 2021, אולם כבר כעת נקבע על ידי עיריית בית שמש כי מי שתוביל את פתיחתו של היכל התרבות תהיה מירי שלם, תושבת בית שמש מזה כ-26 שנים.

שלם, נשואה ואם ל-4, היא בעלת תואר שני במגדר. בעברה שימשה כ-11 שנים בתפקיד מנהלת המתנ:ס ברמת בית שמש. כמו כן, ברזומה שלה מופיע הקמת מועצת הנשים בבית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בתפקידה האחרון כיהנה שלם כמנכ"ל המכון לאסטרטגיה ציונית, כשבמקביל היא כתבה טורי דעה בעיתונים 'מקור ראשון' ו'ידיעות אחרונות'. שלם תהיה זו שתווה את המדיניות באשר לפעילות של היכל התרבות. היא תהיה אמונה על התוכנית האמנותית הראשונה של ההיכל בבית שמש.


מירי שלם (צילום: דוברות העירייה)

מירי שלם (צילום: דוברות העירייה)


"אני גאה לחזור הביתה ולהוביל את היכל התרבות העירוני בבית שמש ברוח השינוי אותו מובילה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך", מסרה שלם לאחר מינויה. "בכוונתי לקשור בין בית שמש הנפלאה, התושבים המיוחדים והחזון התרבותי וזאת כדי להעמיד את בית שמש על מפת התרבות הישראלית ולשקף גם באמצעות האומנות והתרבות המקומית את תפיסת הטוב המשותף בעיר".

ראש העיר בלוך מוסיפה: "אני מברכת על המינוי של מירי. מדובר בשילוב של אשת מקצוע עם רקע ניהולי ותרבותי וכוח מקומי, שפעלה שנים רבות בעיר. האתגר העומד לפתחה של מירי הוא הפיכת העיר לאבן שואבת וכמרכז תרבותי בישראל. הייחודיות ורב התרבותיות המאפיינים את בית שמש יבואו לידי ביטוי גם בסדר היום התרבותי שלה. אין לי ספק שמירי תוביל את התרבות בעיר להישגים".

סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית, הממונה על התרבות: "אני שמח על בחירתה של מירי שלם לניהול בית התרבות. במשך שנים מירי יצרה תרבות ותוכן כמנהלת מרכז קהילתי גוונים. בהמשך, עשתה תפקידים נוספים חשובים כמו הניהול הכללי של המכון לאסטרטגיה ציונית. מירי תהפוך למובילה תרבותית מקומית ותאפשר לנו להציע לכל תושבי בית שמש אירועי ומופעי תרבות קרוב לבית. מירי, תושבת העיר מזה 26 שנים, יודעת את הצרכים והדרישות הקיימות בעיר ובימים אלו תבנה את התשתית לתוכניות הבאות. ברוכה הבאה לצוות מירי, שמחים שאת איתנו".


השטח שעליו נבנה היכל התרבות (צילום: עיריית בית שמש)

השטח שעליו נבנה היכל התרבות (צילום: עיריית בית שמש)


כידוע, היכל התרבות החדש בבית שמש הולך ונבנה בימים אלה. ההיכל ממוקם בסמוך למבנה בית העירייה, ועל הקמתו אמונה החברה לפיתוח כלכלי של בית שמש. בהקמת ההיכל מושקעים מיליוני שקלים ופתיחתו צפויה, כאמור, לחודש ספטמבר בשנה הבאה. בזמן שנותר עד לפתיחתו תפעל שלם להתווית דרך פעולה ותהיה זו שתיצור את החזון האמנותי של העיר.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות