צבי מיכאלי (צילום: באדיבות המשפחה)
צבי מיכאלי (צילום: באדיבות המשפחה)

הבשורה הטובה משערי צדק: צבי מיכאלי שוחרר מטיפול נמרץ

צבי מיכאלי, בן ה-58, שאושפז וחובר למכשיר האקמו בשל מחלת הקורונה - שוחרר מטיפול נמרץ ועבר לאשפוז במחלקה רגילה

פורסם בתאריך: 16.4.20 16:21

מיכאלי, שאושפז במצב קשה בטיפול נמרץ לחולי קורונה והיה מחובר למכשיר האקמו, הועבר בערב החג מטיפול נמרץ למחלקה רגילה והוא נושם בכוחות עצמו ללא מכשיר הנשמה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


צבי מיכאלי, בן 58 ללא מחלות רקע, הגיע לשערי צדק במצב קשה והועבר לטיפול נמרץ שם חובר למכשיר האקמו – מכשיר המחליף את פעילות הריאה. מיכאלי היה מחובר למכשיר במשך כשבועיים.

בשבוע שעבר צוות הרופאים בטיפול נמרץ גמל את צבי ממכשיר האקמו ובימים האחרונים גם ממכשיר ההנשמה. בערב החג, לאור השיפור הרציף במצבו, הועבר מיכאלי ממחלקת טיפול נמרץ לאשפוז במחלקה רגילה.

מיכאלי, הנמצא בקשר רציף עם משפחתו מספר: "אני רוצה להודות לצוותים בטיפול נמרץ ובמחלקת הקורונה בשערי בצדק שהצילו את חיי. אני מרגיש כבר יותר טוב ומקווה להמשיך ולהתחזק ולהשתחרר במהרה".

משפחתו של מיכאלי מסרה: "אנו רוצים להודות לצוות טיפול נמרץ כתר בראשות ד"ר פיליפ לוין, ולד"ר יגאל הלביץ על הטיפול המסור, הקשר והדיווח היומיומי, על העבודה הקשה והמסורה.
לא ויתרתם ולו לשנייה ועשיתם ככל אשר היה נדרש לטפל באבא ואנו שמחים ומתרגשים לראות את השיפור במצבו".

ד"ר פיליפ לוין, מנהל הטיפול הנמרץ בשערי צדק מספר: "צבי הגיע לשערי צדק עם אי ספיקה נשימתית קשה. תמיכה במכונת הנשמה לא הספיקה לצבי ולכן הוא חובר למכשיר האקמו.  לאחר התאוששות מתמשכת בריאותיו, הצלחנו לנתק אותו ממכשיר האקמו ולאחר כמה ימים גם ממכונת ההנשמה. מאז אנו רואים המשך שיפור במצבו ומאוד שמחים על כך".

מנהל יחידת טיפול נמרץ לחולי קורונה, ד"ר יגאל הלביץ מספר: "החיבור למכשיר האקמו אפשר לנו לייצב את מצבו של צבי ולמנוע קריסה של המערכות הנשימתיות שלו. המשך השיפור במצבו מאפשר לנו אופטימיות זהירה להמשך תהליך החלמתו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות