המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה עין כרם (צילום: אבי חיון)

הקורבן הראשון לקורונה בבית שמש | ראש העיר: "כאב עצום. הלב דואב"

בבית שמש אבלים והמומים בעקבות פטירתה של מזל דלאל, אמא לתשעה ילדים, מנגיף הקורונה. ראש העיר: "נעטוף ונלווה את משפחת דלאל בימים קשים אלו"

פורסם בתאריך: 11.4.20 22:32

ערב עצוב: ראש העיר עליזה בלוך, הנהלת העיר, מנכ"ל העירייה ועובדיה מרכינים ראש ומביעים צער עמוק על פטירתה של מזל דלאל, תושבת בית שמש, מנגיף הקורונה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, חולת קורונה שהייתה מונשמת במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם, נפטרה היום (שבת). החולה, מזל דלאל (53), ככל הנראה ללא מחלות רקע, התגוררה בשכונת הקריה החרדית בעיר. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות הטיפול המסור נאלצו לקבוע את מותה בבית החולים

ראש העיר: "כאב עצום. הלב דואב. משפחת בית שמש עם משפחת דלאל והילדים. אנחנו נעטוף ונלווה את המשפחה בימים קשים אלו".

כפי שדווח מוקדם יותר הערב ב"כל העיר בית שמש", משרד הבריאות פרסם אתמול את רשימת היישובים המובילים בתחלואה בנגיף הקורונה בישראל. הנתונים מציגים את מוקדי ההידבקות המרכזיים ומצביעים על תחלואה גבוהה בעיקר בריכוזים חרדיים, אך גם ביישובים נוספים.

העיר בית שמש נמצאת במקום התשיעי עם 177 נדבקים, כאשר במהלך החג נוספו שלושה חולים. ירושלים מובילה את הרשימה עם 1,780 נדבקים. אחריה העיר בני ברק עם 1,681 נדבקים. בני ברק נמצאת במקום הראשון בשיעור החולים לפי מספר הנפשות בעיר. את הרשימה נועלת אשדוד עם 168 חולים.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות