מאור וקנין (צילום: פרטי)
מאור וקנין (צילום: פרטי)

משבר הקורונה | מאור וקנין, מבעלי גן האירועים "אמרלד": "לצערנו המצב באמת קשה"

העוסקים בענף האירועים חרדים מהמצב אליו הם נקלעו בעקבות התפשטות הקורונה. מאור וקנין, מבעלי גן האירועים "אמרלד", בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מספר על ההתמודדות עם המשבר ועל ההתנהלות המורכבת מול הזוגות שנאלצו לבטל או לדחות את חתונתם

פורסם בתאריך: 8.4.20 07:09

התפשטות נגיף הקורונה בישראל ממשיכה לפגוע קשות בחברות הגדולות, במסחר הזעיר ובבתי העסק הקטנים. הענפים שללא ספק נפגעו הכי הרבה כתוצאה מהתפרצות הנגיף הסיני הם התיירות והאירועים.

כמו רבים מבעלי האולמות בארץ, גם בעלי האולמות בבית שמש והסביבה חרדים מהמצב אליו הם נקלעו ומההשלכות הצפויות. אחד מהם הוא מאור וקנין (33), מבעלי גן האירועים "אמרלד", שבשיחה עם "כל העיר בית שמש" מספר על ההתמודדות הקשה מול הזוגות שנאלצו לבטל או לדחות את חתונתם, על הנזק הכלכלי ועל הציפיות מהממשלה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


איך אתה ושותפיך מתמודדים עם המצב הקשה אליו נקלעתם לפני כמעט חודש?

"לצערנו המצב הנוכחי באמת קשה, לנו ולזוגות היקרים לנו. אנו מנסים להשתמש בדרכים חלופיות על מנת שנוכל לעבור את המשבר בנזק מזערי ככל האפשר. עם זאת, אנו כעצמאיים סופגים נזקים מאוד גדולים – קיווינו למענה ראוי מצד הממשלה שטרם הגיע".

מהן התכניות שלכם לגבי השינויים שתצטרכו לבצע בעתיד?

"בנוגע לשינויים העתידיים, קשה ומוקדם מדי בכדי לתכנן אותם. אנו מחכים שהתמונה תתבהר יותר ונפעל כמובן על פי ההנחיות עד לחזרה מלאה לשגרה ולשמחות".


מנהלי ועובדי האמרלד (צילום: פרטי)

מנהלי ועובדי האמרלד (צילום: פרטי)


האם הזוגות שנאלצו לבטל את מסיבות החתונה מקבלים בהבנה כל החלטה שלכם?

"הזוג הראשון שנפגע מההנחיות של משרד הבריאות שנפלו עלינו ועליהם כרעם ביום בהיר, החליט לדחות את מסיבת החתונה אך ביקש לקיים את טקס הקידושין ביום המיוחל שנקבע מראש. על מנת למזער את הפגיעה, אנו כבעלי האולם החלטנו לדאוג לחופה מעוצבת עם בופה עבור מאה האורחים שהגיעו לטקס – במימון מלא שלנו, שאין ספק שהיה מרגש ומיוחד. מיד לאחר ההגבלות המחמירות של התכנסות עד 10 אנשים, נאלצנו לזמן את כל זוגות מרץ ואפריל ולקבל החלטה להמשך. נכון להיום, הגענו להסדר מוסכם עם כל הזוגות שביקשו לבטל או לדחות את חתונתם. ההחלטה הגיעה בשיתוף פעולה מלא של שני הצדדים, ואנו כבעלי האולם עושים כל מאמץ על מנת שהזוגות לא יפגעו מסגירת ענף האירועים עקב נגיף הקורונה".

לסיום, מילה אחרונה לתושבי בית שמש ומטה יהודה.

"אנו מקווים שהתקופה הזו תחלוף מהר ככל האפשר ונוכל כולנו לחזור לשמוח ולשמח את הזוגות היקרים שלנו. מאחלים לתושבינו המדהימים בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה. חג פסח כשר ושמח לכולם".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות