לוחמי האש למען הקהילה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)
לוחמי האש למען הקהילה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז ירושלים)

הכבאים למען הקהילה: לוחמי האש במחווה מרגשת לקראת חג הפסח

מחווה מרגשת ויוצאת דופן של לוחמי האש מתחנת בית שמש לקראת חג הפסח הקרוב

פורסם בתאריך: 6.4.20 20:05

ביום שישי, ה-13.3, פעלו לוחמי האש מתחנת כבאות והצלה בית שמש בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב השבעה במרכז העיר בית שמש. כתוצאה מהאש והעשן, נגרם נזק כבד מאוד למבנה וכל תכולת הבית נשרפה או נהרסה מהחום והעשן. כתוצאה מכך, הדירה הפכה לבלתי ראויה למגורים ודיירי הבית נאלצו לעבור להתגורר אצל קרובי משפחה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות כבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש ששמעו על הדבר וראו את מצוקתם של בני המשפחה – הורים וחמישה ילדים קטנים, אשר נאלצו לפני חג הפסח להסתובב אצל חברים ומשפחה, במיוחד בימים אלו בהם יש עדיפות גדולה מבחינה בריאותית להיות כמה שפחות מחוץ לבית, לא יכלו לעמוד מנגד, ובסיוע אגף הרווחה של עיריית בית שמש, התנדבו לשפץ את הבית עד שיחזור למצב חדש. לוחמי האש ניקו את הפיח מהקירות, צבעו את הבית מחדש, שיפצו אותו באופן יסודי, החליפו את כל מערכת החשמל שניזוקה בבית ורכשו ריהוט חדש ואת כל מוצרי החשמל לבית, זאת לאחר שכל לוחם אש במשמרת תרם סכום כסף מכיסו הפרטי. לאחר מספר ימים של עבודה מאומצת, זמן קצר לפני החג, החזירו לוחמי האש את הבית לדיירים הנרגשים כשהוא משופץ לחלוטין לכבוד חג הפסח הבא עלינו לטובה".

מבעלת הבית שנשרף שירן חנניה נמסר: ״ברצוני להודות לכבאים על העבודה המדהימה שהם עשו במסירות רבה ובמלוא המרץ. הם פשוט נתנו את את כוחם ולבם. אין לי דרך להודות להם ולא נשארו מילים בפי, כל מה שאגיד לא יספיק להביע את הערכתי הרבה. אני ממש נרגשת, זוהי עבודת קודש ואני מאחלת להם ולכל עם ישראל בריאות וחג פסח כשר ושמח״.

 


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות