צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

המאבק בקורונה: קופות החולים מכבי וכללית הקימו מתחמי בדיקות

בהמשך לפניית ראש העיר עליזה בלוך, קופות החולים מכבי וכללית הקימו מתחמי בדיקות קורונה בבית שמש והחל מהבוקר יקחו בדיקות בעיר

פורסם בתאריך: 6.4.20 12:05

כללית: מעבדת שירותי בריאות כללית הוקמה במרפאת מרכז 'לב הרמה' (כניסה נפרדת ומיוחדת מהחנייה שמאחורי הבניין) השירות יינתן לכלל לקוחות קופ"ח כללית, שחשים בתסמינים. ואין צורך בהפניה אלא בתיאום תור מראש.

מכבי: בכדי לתת פריסה אופטימלית, מעבדת מכבי שירותי בריאות תדלג בין מרפאות מכבי בעיר. תהליך ההפנייה עובד כך: רופא משפחה/ ילדים מפנה חבר לפי קריטריונים קליניים, החבר מקבל סמס שיצרו איתו קשר, מוקד מכבי מתקשר למטופל ולאחר טריאז שבודק שאינו מבודד או חולה מאומת מפנה אותו או לאחת ממעבדות מכבי או לדרייב אין הרלוונטי.

יודגש: השוהים בבידוד, נחשפו לחולה מאומת וחוזרים מחו"ל לא יגיעו להיבדק אלא יצרו קשר עם מד"א בלבד.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר עליזה בלוך: "כדי שנצליח להתגבר על המגיפה, כל מי שחש בתסמינים חייב ללכת ולהיבדק. כדי להקל על התושבים, פעלנו בימים האחרונים בנחישות רבה, על מנת שקופות החולים יחלו לקחת בדיקות קורונה בבית שמש. הגדלת מספר הבדיקות ובידוד החולים, יאפשר לנו ולו במעט לנסות ולשטח את העקומה. אני קוראת שוב לתושבים, המשיכו לשמור על הנחיות משרד הבריאות, הישארו בבתים, למען הבריאות של כולנו. יחד נעבור את זה".

המשנה לראש העיר וממונה בריאות הרב ישראל סילברסטין: "יש חשיבות גדולה שכל מי שיש לו חשש להדבקה שיילך ויבדק. הבדיקות הללו מסייעות לדעת מי אכן חולה כדי שיהיה מבודד וחלילה לא ידביק אחרים. פתיחת מתחמים לבדיקה בתוך בית שמש מסייעת לתושבים שלא יצטרכו להיטלטל למרחקים בשביל להיבדק, מה שיגדיל את מספר הנבדקים בעיר. בזהירות ובאחריות נעבור ב"ה את התקופה הלא פשוטה הזו ונצא ממנה מחוזקים ומאוחדים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות