נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

רמת בית שמש בראש: פילוח חולי הקורונה לפי שכונות

בהנחיית ראש העיר עליזה בלוך, עיריית בית שמש מפרסמת את פילוח חולי הקורונה המאומתים בעיר בית שמש לפי שכונות. סגן מ"מ ראש העיר משה שטרית: "שמירת הוראות משרד הבריאות תפחית משמעותית את קצב ההדבקה"

פורסם בתאריך: 5.4.20 10:31

בשל התפשטות נגיף הקורונה: עיריית בית שמש בהודעה חשובה מבקשת מהציבור כי "במידה ונתקלתם בהתקהלות או כל הפרה אחרת של הנחיות משרד הבריאות, ניתן לדווח למוקד 106 שיעביר את הפניות באופן אנונימי לטיפול משטרת ישראל".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בנוסף לכך ובהתאם להנחיית ראש העיר עליזה בלוך, להלן פריסת חולי קורונה מאומתים בעיר בית שמש לפי שכונות:


פילוח חולי הקורונה בבית שמש לפי שכונות (צילום: באדיבות עיריית בית שמש)

פילוח חולי הקורונה בבית שמש לפי שכונות (צילום: באדיבות עיריית בית שמש)


מסגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית נמסר: "בהמשך להודעתה של ראש העיר עליזה בלוך מהבוקר, אנו מקבלים פניות רבות מתושבים ששואלים מדוע אנחנו עדיין לא מטילים סגר בעיר. קודם כל, חשוב להבהיר שזה לא בסמכות העירייה. עירייה יכולה לפנות/לבקש/לייעץ אבל היא לא יכולה להחליט החלטה כזאת. רק המדינה יכולה. למשל, רק לאחרונה הסכים משרד הבריאות לשחרר נתונים על כתובת מגוריהם של החולים, וגם זה אחרי לחצים כבדים שלנו. תארו לעצמכם מצב בו העירייה צריכה לנחש איפה מתגוררים החולים".


סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית במפגש עם סוחרים (צילום: באדיבות משה שטרית)

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית במפגש עם סוחרים (צילום: באדיבות משה שטרית)


שטרית מדגיש כי "בשבועות האחרונים ראש העיר ואנוכי מנהלים שיחות ערות עם כל הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים בנושא התפשטות המגיפה בבית שמש. פניתי לראש הממשלה ולשר לביטחון פנים וביקשתי לשים לב לקצב ההתפשטות בעיר, ואם צריך אז גם להטיל סגר על שכונות בהם קצב ההתפשטות גדול במיוחד. הכל כדי למנוע התפרצות משמעותית של התחלואה בבית שמש. הבקשות התקבלו והנושא אכן עלה בדיונים אתמול, כשההחלטה בנושא תלקח בהמשך. שמירת הוראות משרד הבריאות תפחית משמעותית את קצב ההדבקה ואנו אכן רואים שיפור בכל השכונות בייחוד בימים האחרונים. כולנו תקווה שהשינויים יתורגמו לירידה בקצב ההדבקה. בריאות לכולם".

תגובות

תגובה אחת
  1. התם

    מוזר מאוד לכתוב איפה גרים,זה פרט פחות חשוב מהתחקיר איפה הם הסתובבו בשבועיים האחרונים….לפני כמה ימים לא נתנו נתונים ועכשיו שיודעים איפה גרים למה אין תחקיר???

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות