שלום סחראי ז"ל עם רעייתו ובנו (צילום: באדיבות המשפחה)
שלום סחראי ז"ל עם רעייתו ובנו (צילום: באדיבות המשפחה)

בצער רב: בית שמש נפרדת משלום סחראי ז"ל

שלום סחראי, מבוני העיר בית שמש, הלך הלילה לעולמו. לאור הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, המשפחה תקיים לוויה מצומצמת

פורסם בתאריך: 5.4.20 08:26

פרידה עצובה: בית שמש נפרדת בצער רב משלום סחראי (78), מוותיקי העיר ומחלוצי המסחר בעיר, שהלך הלילה, שבין שבת לראשון, לעולמו. הלוויה תיערך על פי הנחיות משרד הבריאות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


סחראי ז"ל הוא מחלוצי המסחר בבית שמש הוותיקה, בעל מאפייה לשעבר ובשנים האחרונות היה נחשב לעובד בכיר בדואר ישראל, דמות מוכרת וידועה בקרב רבים מתושבי העיר. סחראי, שהותיר את משפחתו ומכריו המומים וכואבים, היה איש חסד גדול שסייע לכל מי שהושיט יד וביקש עזרה. בצעירותו היה כדורגלן הרכב בקבוצת הפועל בית שמש המיתולוגית שפעלה בליגות הבכירות ואף השפיע רבות למען קידום הספורט המקומי בעיר.

לאור הנחיות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, המשפחה תקיים לוויה מצומצמת בבית העלמין המקומי ולא תוכל לקבל את המנחמים הרבים.


שלום סחראי ז"ל עם רעייתו בפורים (צילום: באדיבות המשפחה)

שלום סחראי ז"ל עם רעייתו בפורים (צילום: באדיבות המשפחה)


שכנתו לשעבר, אושרת אוחנה נגר, נפרדת בצער רב מהאיש שכל כך אהבה: "התעוררתי לבוקר עצוב. אחד האנשים הכי טובים ויקרים עזב אותנו. במהלך הלילה נפטר שלום סחראי. שכרתי משלום ורעייתו מזל יחידת דיור וגרתי בצמידות אליהם 5 שנים. הרגשתי בת משפחה בבית שלהם, והם התייחסו לבן שלי כמו עוד נכד מהנכדים שלהם ואי אפשר היה להיות לצידם ולהרגיש לא שייכת. שם גיליתי את הזוג שחי כדי לעשות חסד למען אחרים. אין מישהו שלא הרגיש שהבית הזה לא פתוח בפניו. הכנסת אורחים הייתה ערך עליון אצלם. אחד הדברים הכי מרגשים היו צאת כיפור, כשכולנו רצים לתה והעוגייה, שלום, מזל ובני משפחתם היו מארחים לפתיחת הצום מוסד גמילה מהסביבה על כל דייריו. אין חג שאין אורחים. הנתינה זה הדבר הכי בולט בשלום סחראי. איש חכם, איש שיחה, מאוהביה הגדולים של בית שמש. אשתו הייתה מעל הכל עבורו- כמה אהבה ונתינה היו בין שלום ומזל, כמה דאגה והערכה- השראה לכל זוגיות. היה איש משפחה למופת, גם לילדיו, גם לאחיו וגם לאחייניו.
אחד הדברים העצובים לי באופן אישי בסיפור, שלא ניתן היה להיפרד ממנו. הוא היה מאושפז בעת הזו תקופה ארוכה, ובגלל המגיפה לא אפשרו לבקר אותו. האיש שהכי אהב אנשים, הכי אהב לארח, הכי אהב לתת, נפטר כמעט לבדו. בימים כתיקונם, בהלוויה שלו היו ככל הנראה אלפים, מוזר לי לדמיין הלוויה כה צנועה.
מתפללת ששלום היקר ינוח על משכבו בשלום. תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".


 

תגובות

5 תגובות
  1. גבי אדרי

    הוא היה בלם אגדי . אני עליתי מהנוער לבוגרים בשנת 68 . ורק מי ששיחק לידו יודע שאין חלוץ שיעבור אותו יהיה זכרו ברוך

  2. אלי פחימה

    איש גגול ודגול היה איש שיחה בעל ואבא וסבא למופת אין עוד אנשים כאלה

  3. עמית אביטל

    אין מה להגיד ביום ששלום סחראיי ז"ל ניפטר. נפלה אבל ושכול על העיר. כול מי שהכיר את שלום הכיר אדם טוב אוהב אדם ואיש משפחה למופת. כפי שמספרים. בצער ובדמעות ובכאב אנחנו נפרדים משלום. יהי זכרו ברוך אמן.

  4. עמית. אביטל

    איש יקר מאוד נפטר בשמיי העיר. אני משתתף. בצער ובכאב של משפחת סחראיי

  5. מאיר אביגדור

    עצוב מאוד לשמוע שהוא נפרד בזמן לא נכון. אדם יקר ואהוב על כולם. הלוויתו הייתה צריכה להיות בין ההלוויות הכי גדולות בבית שמש. בצער רב וקשה לכתוב את זה.
    ת.נ.צ.ב.ה

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות