המשטרה בחפציבה בית שמש (צילום: תמונת מסך מתוך הסרטון של יעקב לדרמן)
(צילום: תמונת מסך מתוך הסרטון של יעקב לדרמן)

"נאצים, נאצים". קללות וקריאות נאצה לשוטרים בחפציבה | צפו בתיעוד

כוחות המשטרה שהגיעו היום לשכונת חפציבה בעיר כדי לאכוף את ההנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה, ספגו מטר של קללות וקריאות נאצה מפי דיירי השכונה החרדית. צפו

פורסם בתאריך: 2.4.20 18:59

כוחות משטרת ישראל שהגיעו היום, חמישי, לשכונת חפציבה החרדית בעיר בית שמש כדי לאכוף את ההנחיות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל, ספגו מטר של קללות וקריאות נאצה מפי דיירי השכונה שעמדו במרפסות הבניינים, בחלונות ובאזור החניות. מדובר בחרדים קיצוניים שחלקם ממשיכים לא להישמע להנחיות ראש הממשלה ובכך מסכנים את בריאות הציבור. בסרטון שתועד על ידי הצלם יעקב לדרמן נראה כי המשטרה עצרה חשוד  שככל הנראה הפר את תקנות הקורונה. צפו:


צילום: יעקב לדרמן


כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר בית שמש", בית משפט השלום האריך את מעצרו של החשוד תושב בית שמש בשלושה ימים לאחר שירק בתחילת השבוע על שוטרת והפר את צו בריאות העם.

ראש העיר עליזה בלוך בשיחה שערכה אמש עם מפקד משטרת בית שמש סנ"צ רונן גורש אמרה: "אני מגנה בכל תוקף את אותו קומץ אלים ופורע חוק ושולחת בשם תושבי בית שמש תודה גדולה לכוחות המשטרה שעושים את מלאכתם נאמנה בכל ימות השנה ובפרט במאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות נגיף הקורונה והתפשטותו בישראל. בפרט בימים אלו בהם מרחפת סכנה מעל כולנו, תושבי בית שמש כולה מאוחדים מאחורי הביטחון ומחזקים את ידיהם".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במשטרת ישראל שבים ומדגישים: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות