ראש העיר עליזה בלוך עם מפקד תחנת משטרת בית שמש (צילום: באדיבות עיריית בית שמש)
(צילום: באדיבות עיריית בית שמש)

ראש העיר: מגנה את מפירי החוק, מחזקת את המשטרה

הוארך מעצרו של החשוד ביריקה על השוטרת בעת האכיפה. ראש העיר עליזה בלוך בשיחה עם מפקד משטרת בית שמש סנ"צ רונן גורש: "מגנה את מפירי החוק ומחזקת את ידי כוחות הביטחון ומשטרת ישראל"

פורסם בתאריך: 2.4.20 08:13

אחרי מבצע האכיפה רחב ההיקף שביצעה משטרת ישראל בבית שמש, ראש העיר עליזה בלוך קיימה אתמול (רביעי) שיחה עם מפקד משטרת בית שמש סגן ניצב רונן גורש וחיזקה את ידי שוטרי משטרת ישראל על עבודתם בעיר בימים אלו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בשיחתם, ראש העיר גינתה בחריפות את הקומץ הקיצוני שהפר את הסדר הציבורי וניסה לשבש את עבודת כוחות הביטחון. "תושבי בית שמש, בתוכם גם הציבור החרדי, מקפידים על ההנחיות ונשארים בימים אלו בבתים. הציבור החרדי ברובו המוחלט ממושמע להנחיות", אמרה בלוך.

ראש העיר הוסיפה, "אני מגנה בכל תוקף את אותו קומץ אלים ופורע חוק ושולחת בשם תושבי בית שמש תודה גדולה לכוחות המשטרה שעושים את מלאכתם נאמנה בכל ימות השנה ובפרט במאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות נגיף הקורונה והתפשטותו בישראל. בפרט בימים אלו בהם מרחפת סכנה מעל כולנו, תושבי בית שמש כולה מאוחדים מאחורי הביטחון ומחזקים את ידיהם".

"אני קוראת שוב, בהזדמנות זו, לכל תושבי בית שמש ללא יוצא מן הכלל, שמרו על הנחיות משרד הבריאות ועל הוראות הרבנים, הישארו בבתים. יש לנו פתרון לכל חולה מאומת כדי שייצא מעיר לצד שמירה על אורחות חייו. יחד, כולנו, נעבור את התקופה המורכבת הזו ונצא ממנה מחוזקים ומאוחדים מתמיד".

בתוך כך, ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי בית משפט השלום האריך את מעצרו של החשוד תושב בית שמש בשלושה ימים לאחר שירק בתחילת השבוע על שוטרת והפר את צו בריאות העם.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות