מוות בעריסה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

נהר הירדן: פעוט כבן שנתיים שתה ככל הנראה חומר ניקוי – מצבו קשה

פעוט כבן שנתיים מבית שמש הובהל לבית החולים במצב קשה לאחר שככל הנראה שתה חומר ניקוי (מסיר שומנים)

פורסם בתאריך: 1.4.20 19:02

ערב פסח בבית שמש: פעוט כבן שנתיים הובהל לבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה לאחר שככל הנראה שתה חומר ניקוי (מסיר שומנים) בביתו שברחוב נהר הירדן.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 17:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תינוק שככל הנראה שתה חומר ניקוי בביתו שבבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו קשה – מורדם ומונשם".

פראמדיקית מד״א ליטב אש סיפרה: "התינוק סבל מכוויות ומקוצר נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו קשה ויציב".

מרדכי נפתליס, חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוט שתה נוזל ניקוי (מסיר שומנים) איתו ניקו את הבית לקראת פסח. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

נחמן טובול, דובר און ליין של איחוד הצלה, מציין כי בתקופה זו של ערב חג הפסח ישנה עלייה דרמטית של מקרים לכוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת חומרי ניקוי רעילים. "חשוב ומומלץ להרחיק מהישג יד של ילדים ופעוטות חומרי ניקוי וכדומה. כמו כן לאחסן חומרי ניקוי וחומרים רעילים במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות