מתנדבי "מחוברים online" (צילום: התמונה באדיבות יוסי ברנפלד)
מתנדבי "מחוברים online" (צילום: התמונה באדיבות יוסי ברנפלד)

"מחוברים online": מערך המתנדבים שעוזר למבודדי קורונה ברחבי בית שמש

פעילות החסד של "רפואה ושמחה" מפעילה במשך כל ימות השנה למעלה מ-700 קבוצות וואטספ "מחוברים online" עם אלפי מתנדבים המתגוררים ברחבי המדינה. אחד המוקדים בהם פועל המערך מבוקר ועד ליל, הוא בבית שמש

פורסם בתאריך: 3.4.20 07:47

פעילות החסד של "רפואה ושמחה" מפעילה במשך כל ימות השנה למעלה מ-700 קבוצות וואטספ "מחוברים online" עם אלפי מתנדבים ומתנדבות המתגוררים כמעט בכל נקודה בישראל, ומסייעים בהסעת חולים, נכים ומוגבלים ובשינוע ארוחות, תרופות, ציוד רפואי, דגימות ועוד לכל יעד. אחד המוקדים בהם פועל המערך מבוקר ועד ליל במהלך משבר הקורונה, הוא בעיר בית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


דובר "מחוברים online" יוסי ברנפלד מספר על מערך המתנדבים בימי הקורונה: "באנו למקד את הזום דווקא לפעילות הנעשית בעיצומו של משבר הקורונה הפוקד את ארצנו, ולחשוף את הפנים היפות של עם ישראל, אשר אלפים מהם מתנדבים בימים אלו במיזם החסד הענקי "בידוד אונליין" למען המבודדים הבודדים השוהים בבתיהם ללא עזרה משפחתית או סביבתית וזקוקים לכוח אדם בדמות אנשים טובים שינגשו עבורם מחוץ לדלת ביתם, מוצרים קריטיים חיוניים להמשך תפקוד שגרתי בתקופת הבידוד הקשה.

"אחד המוקדים בהם פועל המערך המדהים מבוקר ועד ליל, הוא בעיר בית שמש. עם פרוץ משבר הקורונה החלו להתקבל במוקד ה-online של "רפואה ושמחה" שיחות רבות ממבודדים השוהים בבתיהם ברחבי העיר וזקוקים בדחיפות למזון או תרופה חיונית, כשצוות המוקד הנרחב מאתר ומזניק אליהם מתנדב קרוב באמצעות קבוצת הוואטספ המקומית המנוהלת ביד רמה על ידי תושב העיר שוקי לנגסם, כשעד לרגע זה, הצליחו לסייע לכ-500 קריאות חסד והצלת חיים של מבודדים ברחבי העיר".


מתנדבי "מחוברים online" (צילום: התמונה באדיבות יוסי ברנפלד)

(צילום: התמונה באדיבות יוסי ברנפלד)


מנכ"ל רפואה ושמחה מאיר קווין אומר כי "אנו מלאי סיפוק על הפעילות הבלתי פוסקת בשינוע והנגשת תרופות מצילות חיים ומזון חיוני לאותם מבודדי הקורונה בישראל בכלל ובעיר בית שמש בפרט. אנו עושים הכל כדי שלא ייווצר מצב בו ישנו מבודד כזה או אחר שלא מצליחים להגיע לדלת ביתו ולספק לו את המענה ההכרחי הקיומי".

קווין מוסיף כי "זו ההזדמנות להודות לצוות האונליין המקומי שנותן עבודה מעל ומעבר, מנהל הקבוצה שוקי לנגסם, מנשה פרלשטיין, ירמי קלפהולץ, יצחק קליין, יקיר שחר, חני אפשטיין. זהו גם המקום להודות לעיריית בית שמש ולעומדת בראשה ראש העיר עליזה בלוך, ולרכזת תחום ההתנדבות בעירייה אביה קירשנבוים וצוותה, הפועלים ללא לאות למען הרבות חסד ועשייה התנדבותית במשך כל השנה, ובפרט בימים אלו. אנו קוראים לכל אזרח אכפתי בעיר להצטרף למערך המתנדבים ולעזור לאח ולבן דוד הקרוב או השכן בבניין ממול השוהה בבידוד וזקוק לעזרה דחופה, ואינו מודע לכך".

להלן מספר הוואטספ להצטרפות למערך המתנדבים:

https://wa.me/972525808936

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות