עיריית בית שמש (צילום: s.t)
עיריית בית שמש (צילום: s.t)

משבר הקורונה: העירייה נערכת להחמרת ההגבלות לציבור

לקראת היערכות לאפשרות של החמרת ההגבלות לציבור, ראש העיר עליזה בלוך קיימה יחד עם מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ישיבת עדכון עם כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה

פורסם בתאריך: 31.3.20 15:36

לקראת היערכות לאפשרות של החמרת ההגבלות לציבור בשל התפשטות נגיף הקורונה, ראש העיר עליזה בלוך קיימה יחד עם מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ישיבת עדכון עם כלל הגורמים הרלוונטיים בעיריית בית שמש.

בהמשך לפגישת ראש העיר עם שר הביטחון נפתלי בנט, העירייה על כל אגפיה נערכת להחמרת ההגבלות לציבור, כולל את האפשרות לקליטה כוחות צה"ל למשימות שונות בעיר. בנוסף, משרד הפנים נערך להקמת מתקני שהייה למבודדים שלא יכולים לקיים בביתם את תנאי הבידוד.

אגף הרווחה החל בימים האחרונים סבב שיחות עם אוכלוסיית הקשישים בעיר, על מנת לנסות ולסייע בחבילות מזון, שינוע תרופות, סיוע רפואי ומענה נפשי לאור ימים אלו. האגף שם לעצמו מטרה לבסס את הקשר עם הקשישים באופן קבוע, בעיקר באמצעות מתנדבים שגוייסו על ידי העירייה וארגוני החסד בעיר. הבוקר, שלישי, התקיימה חלוקת סלי מזון בסיוע פיקוד העורף ולבקשת ראש העיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר: "הימים הללו הם ימים לא פשוטים, אצל כולנו. אנחנו נערכים לכל תרחיש. אני מברכת את מאות המתנדבות והמתנדבים, תושבי העיר שהתגייסו לסייע לאוכלוסיות הסיכון והקשישים. הערבות ההדדית, הסולידריות והמשפחתיות של בית שמש היא מדהימה ומרגשת.

"לבי עם בעלי העסקים שעוברים תקופה מטלטלת, הקמנו למענכם קו חם לסיוע ואנו עושים את מירב המאמצים כדי לסייע ככל שניתן לכם. אני קוראת שוב לתושבי העיר, הקפידו על הנחיות משרד הבריאות. שומרים על החיים, נשארים בבית. יחד איתכם אני מתפללת לימים טובים יותר".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות