ניידת משטרה (צילום: באדיבות דוברות כבאות והצלה)
ניידת משטרה (צילום: באדיבות דוברות כבאות והצלה)

הקריה החרדית: המשטרה חילקה דוחות למתפללים שהפרו את תקנות הקורונה

כוחות המשטרה הגיעו הבוקר לבית כנסת של הפלג הירושלמי בשכונת הקריה החרדית בעיר, זאת בעקבות דיווח על מספר מתפללים שלא נשמעו לתקנות הקורונה

פורסם בתאריך: 30.3.20 15:49

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל נמשך: כוחות משטרת ישראל הפועלים בבית שמש הגיעו הבוקר, שני, לבית כנסת של הפלג הירושלמי בשכונת הקריה החרדית בעיר, זאת בעקבות דיווח על מספר מתפללים שלא נשמעו להנחיות משרד הבריאות וקיימו תפילה במקום. השוטרים שחילקו דו"ח על סך 500 ש"ח לכל מתפלל, נאלצו לעצור את התפילה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, רק ביום חמישי האחרון הוזעקה המשטרה לבית כנסת הרמ"א באותה השכונה בעקבות דיווח על מתפללים שלא נשמעו להנחיות משרד הבריאות. השוטרים עצרו את התפילה ההמונית ופיזרו את המתפללים הרבים.

במשטרת ישראל שבים ומדגישים: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

ראש העיר עליזה בלוך בהודעה שמסרה במהלך שיחת ועידה עם עיתונאי העיר אמרה: "אנחנו צריכים לוודא כי כל התושבים יודעים כיצד עליהם לנהוג בימים אלו. התושבים צריכים לדעת לשמור על ההנחיות ולקחת אחריות על התנהגותם. המטרה של כולנו היא למנוע את התפשטות הנגיף".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות