נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

התפשטות הקורונה: עלייה משמעותית במספר החולים בבית שמש

לפי נתוני הקורונה בערים עם ריכוזים חרדיים בבית שמש 57 תושבים חולים בקורונה, בקריית יערים ישנם 30 חולים מאומתים

פורסם בתאריך: 30.3.20 12:45

משבר הקורונה בישראל: מנתוני הקורונה העדכניים בערים עם ריכוזים חרדיים שהגיעו ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי ישנה עלייה משמעותית נוספת במספר חולי הקורונה בעיר בית שמש.

לפי הנתונים בירושלים נרשם מספר הנדבקים הגבוה ביותר – 520 חולים בקורונה. במקום השני, לפי הנתונים, ממוקמת בני ברק עם 462 חולים מאומתים. בעיר בית שמש, לפי הנתונים בדוח עולה כי ישנם 57 חולים מאומתים בלבד, בקריית יערים ישנם 30 חולים מאומתים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם ב"כל העיר" ירושלים, משרד הבריאות מסר כי 30 אחוזים מחולי הקורונה בארץ נדבקו בבתי כנסת, בישיבות ובאירועי קריאת מגילה שהתקיימו במהלך חג הפורים האחרון. רק בסוף השבוע שעבר הורתה הממשלה לסגור את בתי הכנסת וכלל בתי התפילה ברחבי הארץ, על מנת לצמצם את מעגלי ההדבקות.

לפי נתוני משרד הבריאות, בישראל 4347 חולי קורונה, בהם עשרות במצב קשה, מאות חולים מאושפזים בבתי החולים, ומאות חולים נוספים נמצאים במלונות שהוסבו לקליטת חולים. כ-100 אלף ישראלים נמצאים בבידוד ביתי. עד כה החלימו 134 בני אדם בישראל מהמחלה, מניין המתים עלה ל-16.

לשכת הבריאות המחוזית בהודעה למבודדי הקורונה מסרה כי "אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף".

ניתן לדווח גם במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות