סניף אושר עד בבית שמש (צילום: פרטי)
סניף אושר עד בבית שמש (צילום: פרטי)

החשש מסגר: התנפלות על רשתות המזון בבית שמש

נגיף הקורונה ממשיך לעורר היסטריה בקרב הציבור. היום נרשמו בעיר תורים ארוכים מחוץ לסופרים בעקבות החשש מהטלת סגר מלא עד לאחר פסח

פורסם בתאריך: 29.3.20 14:40

נגיף הקורונה ממשיך לעורר היסטריה בקרב רבים מאזרחי המדינה. היום, ראשון, נרשמו בבית שמש תורים ארוכים מחוץ לסופרים בעקבות החשש מהטלת סגר מלא עד לאחר חג הפסח.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ממשלת ישראל תתכנס במהלך היום לישיבה מיוחדת, שבה ידונו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי הממשלה באפשרות להחמיר את הגבלות התנועה שהוטלו בימים האחרונים על אזרחי המדינה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

כידוע, ראש הממשלה הבהיר לא פעם כי אם מגמת נדבקי הקורונה והמתים לא תתמתן, הוא ומשרד הבריאות ייאלצו להחריף את ההנחיות. על פי הדיווחים מדובר בצעדים מאוד קיצוניים, ביניהם הטלת סגר מלא החל ממחר ועד אחרי חג הפסח.


נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


כאמור, בעקבות החשש מהטלת סגר מלא נרשמו היום מחוץ לסופרים המקומיים תורים ארוכים שטרם נראו בעבר. לסניף "אושר עד" שבקניון נעימי הגיעו מאות אנשים שהתנפלו על המדפים ונאלצו להמתין בתור במשך זמן רב.

לפי נתוני משרד הבריאות, בישראל 3865 חולי קורונה, בהם 66 במצב קשה, מאות חולים מאושפזים בבתי החולים, ומאות חולים נוספים נמצאים במלונות שהוסבו לקליטת חולים. מעל 90 אלף ישראלים נמצאים בבידוד ביתי. עד כה החלימו 89 בני אדם בישראל מהמחלה, מניין המתים עלה ל-13. בעיר בית שמש, לפי הנתונים שפרסם משרד הבריאות עולה כי ישנם 37 חולים מאומתים בלבד.

לשכת הבריאות המחוזית בהודעה למבודדי הקורונה מסרה כי "אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף".

ניתן לדווח גם במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.

תגובות

תגובה אחת
  1. הרב שברח

    הבעיה זה הרשתות שלא מצליחות להתמודד עם אתגר השליחויות
    הזמנות מיום א היום יסופקו אחרי ליל הסדר

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות