אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

הקריה: משטרת בית שמש פיזרה קיצונים שהתפללו בניגוד להנחיות

כוחות משטרה הוזעקו לבית כנסת הרמ"א בשכונה החרדית בעקבות דיווח על מתפללים שלא נשמעו להנחיות משרד הבריאות. השוטרים עצרו את התפילה ופיזרו את המתפללים

פורסם בתאריך: 28.3.20 19:20

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בישראל: כוחות משטרת ישראל הפועלים בבית שמש הוזעקו במהלך הלילה, שבין חמישי לשישי, לבית כנסת הרמ"א שבשכונת הקריה החרדית בעיר, זאת בעקבות דיווח על מתפללים רבים שלא נשמעו להנחיות החדשות של משרד הבריאות וקיימו תפילה במקום. השוטרים שנאלצו להתמודד עם לא מעט מפירי סדר, פיזרו את המתפללים ובכך עצרו את התפילה ההמונית.

ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי מיד לאחר פיזור המתפללים, החליטו מנהל כללית של המגזר החרדי, הרב משה רוזנגרטן, וצוות המחלקה החרדית, דוד שכטר ושמואל קליין, להציג בפני כלל רבני בית שמש את חומרת המצב בעקבות התפשטות הקורונה. במהלך היממה האחרונה חתמו רבני העיר מכל העדות והחוגים על מכתב הקורא לכל תושב ותושב להיזהר ולהישמע להנחיות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, רק ביום חמישי האחרון חשפה ראש העיר עליזה בלוך כי מספר חולי הקורונה בבית שמש עלה ל-36, כאשר חלקם נמצאים במצב בינוני-קשה. "אנחנו צריכים לוודא כי כל התושבים יודעים כיצד עליהם לנהוג בימים אלו. התושבים צריכים לדעת לשמור על ההנחיות ולקחת אחריות על התנהגותם. המטרה של כולנו היא למנוע את התפשטות הנגיף", הדגישה ראש העיר.

בנוסף לכך, כל בתי הכנסת ברחבי העיר כוסו במודעות הקוראות לציבור לשמור על הנחיות משרד הבריאות. מודעות אלו נתלו על ידי עובדי העירייה ובהנחיית ראש העיר.


נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


במשטרת ישראל שבים ומדגישים: "המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות