צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

ראש העיר בהודעה דרמטית: "36 חולי קורונה בבית שמש"

חלה עלייה משמעותית במספר החולים המאומתים בנגיף הקורונה בבית שמש. ‏ראש העיר עליזה בלוך בהודעה דרמטית הערב חשפה: "היום אנחנו עומדים על 36 חולים"

פורסם בתאריך: 26.3.20 18:26

במהלך שיחת ועידה שנערכה הערב (חמישי) עם עיתונאי בית שמש ועיתונאים נוספים מהערים השכנות, חשפה ראש העיר עליזה בלוך נתון מדאיג על מספר מאומת של חולי קורונה בעיר. מדובר על 36 חולי קורונה מאומתים (חלקם במצב בינוני-קשה) שטרם דווחו על ידי משרד הבריאות. רוב החולים ממרכז העיר ודרומה, למעלה מ-1,000 תושבים נמצאים בבידוד.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"התחלנו את השבוע עם 3 חולים בקורונה, במהלך השבוע עלינו ל-15, והיום אנחנו עומדים על 36 חולים, חלקם במצב קשה. המגמה מאוד ברורה, לצערי המגמה בעליה", מסרה ראש העיר.

"אנחנו צריכים לוודא כי כל התושבים יודעים כיצד עליהם לנהוג בימים אלו. התושבים צריכים לדעת לשמור על ההנחיות ולקחת אחריות על התנהגותם. אסור שבית שמש תגיע לכזו כמות גבוהה של חולים. המטרה שלנו היא למנוע את התפשטות הנגיף", עוד מדגישה ראש העיר.


ראש העיר עליזה בלוך (צילום: עיריית בית שמש)

ראש העיר עליזה בלוך (צילום: עיריית בית שמש)


לפי נתוני משרד הבריאות, בישראל 2,693 חולי קורונה, בהם 46 במצב קשה, מאות חולים מאושפזים בבתי החולים, ומאות חולים נוספים נמצאים במלונות שהוסבו לקליטת חולים. מעל 75 אלף ישראלים נמצאים בבידוד ביתי. עד כה החלימו 70 בני אדם בישראל מהמחלה, מניין המתים עלה ל-8.


בהלת הקורונה - חובשים ופראמדיקים של מד"א בהכשרה לחיטוי אמבולנסים (צילום: דוברות מד"א)

חובשים ופראמדיקים של מד"א בהכשרה לחיטוי אמבולנסים (צילום: דוברות מד"א)


לשכת הבריאות המחוזית בהודעה למבודדי הקורונה מסרה כי "אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף".

ניתן לדווח גם במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות