חתול רחוב בבית שמש (צילום: רווח הפקות)
חתול רחוב בבית שמש (צילום: רווח הפקות)

משבר הקורונה | רוצים לסייע לחתולי הרחוב? פנו למוקד העירוני

עונת ההמלטות החלה ואל המחלקה הווטרינרית העירונית מגיעים עשרות גורי חתולים, שככל הנראה נזרקו לפחי האשפה או ננטשו בצידי הדרך. הווטרינרית העירונית: "אנו מבקשים סיוע בהצלתם"

פורסם בתאריך: 26.3.20 12:44

עונת ההמלטות החלה ואל המחלקה הווטרינרית של עיריית בית שמש מגיעים גורי חתולים בני יומם, שלצערנו נזרקים לפחי האשפה או ננטשים בצידי הדרך.

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", באגודת צער בעלי חיים דיווחו לאחרונה על זינוק גבוה במיוחד בנטישת כלבים וחתולים ברחבי הארץ, לצד ירידה דרסטית בבקשות לאימוץ בעלי חיים. באגודה טוענים כי אין שום סיבה לנטוש חיות מחמד ואף הדגישו כי חיות אלו אינן מפיצות את נגיף הקורונה.

ד"ר מאיה קמחי, מנהלת המחלקה הווטרינרית בעיריית בית שמש, בהודעה לציבור בעלי הכלבים ציינה כי "בעולם לא ידוע על הדבקת כלבים וחתולים בווירוס קורונה COVID 19 ומהמידע הקיים, הם אינם נדבקים ולא יכולים להדביק בני אדם. אנא, אל תנטשו את כלבכם".

הבוקר, חמישי, נמסר למערכת כי עשרות גורי חתולים שכאמור נזרקו לפחי האשפה או ננטשו בצידי הדרך מגיעים אל המחלקה הווטרינרית העירונית על ידי תושבים שאתרו את אותם הגורים. בשל תופעה זו ולאור פרסומי אגודת צער בעלי החיים, במחלקה הווטרינרית העירונית מחפשים מתנדבים מקומיים שיהיו מעוניינים לטפל בגורי החתולים.

מהמנהלת המחלקה הווטרינרית נמסר: "גם בימים אלו אנחנו לא שוכחים את בעלי החיים. אנו מבקשים סיוע בהצלתם, במציאת אומנות המיומנות בטיפול בגורים יונקים. המעוניינים להתנדב בהאכלת גורי החתולים אנא פנו למוקד העירוני ואנו ניצור עמכם קשר".

תגובות

תגובה אחת
  1. נ

    איזו עיר אכזרית לבעלי חיים ,מזל שיש כמה צדיקים בסדום. העיקר מתנגדים לסירוס ועיקור כי זה נגד ההלכה, אבל לזרוק לפח אשפה זה בסדר

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות