ח"כ משה אבוטבול בבידוד (צילום: באדיבות משה אבוטבול)
ח"כ משה אבוטבול בבידוד (צילום: באדיבות משה אבוטבול)

"חייבים להסתפר לפני החג": ראש העיר לשעבר משה אבוטבול בפנייה לשר הכלכלה

ח"כ משה אבוטבול, ראש העיר לשעבר, שסיים הבוקר את תקופת הבידוד לאחר ששהה במחיצת חולה בקורונה – שיגר פנייה דחופה לשר הכלכלה אלי כהן בגלל ימי ספירת העומר

פורסם בתאריך: 24.3.20 14:46

ח"כ משה אבוטבול, תושב בית שמש וראש העיר לשעבר, שסיים הבוקר (שלישי) את תקופת הבידוד לאחר ששהה במחיצתו של עובד mri בשערי צדק שחלה בקורונה – שיגר לאחרונה פנייה דחופה לשר הכלכלה אלי כהן, בבקשה להחריג מתקנות הקורונה את ענף הספרות לפני חג הפסח בגלל ימי ספירת העומר. לפי ההנחיות החדשות של משרד הכלכלה, אסור לספרים לפתוח את המספרות עד לאחר חג הפסח.

״אבקש להסב את תשומת לבך לכך שציבור שומרי התורה והמצוות אינו מסתפר מערב חג הפסח ועד ל”ג בעומר – בעקבות אבילות על 24 אלף תלמידי רבי עקיבא שמתו על שלא נהגו כבוד זה בזה (08/04/2020 עד 12/05/2020). זהו פרק זמן ארוך וקשה לא להסתפר, ומן הראוי לתת את הדעת על מציאת פתרון שהציבור יוכל להסתפר הן לכבוד החג, והן שלא יצטרכו לחכות כל כך הרבה זמן. אבקשך לשקול זאת בכובד ראש הראוי”, כך כתב אבוטבול במכתבו.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש אונליין2"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


אבוטבול, שכאמור שהה בבידוד יחד עם בנו, אמר: "ברוך ה׳ יצאתי הבוקר מהבידוד בתום הימים שנתבקשתי אני ובני לאחר שערכנו בדיקה לקורונה ואכן נמצאנו שליליים. אני רוצה להודות לרעייתי ובני משפחתי שדאגו לנו, לכל האזרחים הרבים שהתקשרו, עודדו וחיזקו אותי, לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן ולצוות שלצדו, וכן
לחבריי בסיעת ש״ס בראשות יו״ר התנועה הרב אריה דרעי הי״ו".

"אכן אנחנו עם חזק ומאוחד וזה החוסן והשרידות שלנו במשך דורי דורות. אני רוצה גם להודות לרדיו "קול חי" על השידורים, לרדיו "קול ברמה" על התפילות במניין, ולשאר כלי התקשורת שלא 'הניחו' לי להיות מבודד. אני ממשיך לקרוא לכולם להשמע להוראות משרד הבריאות והרבנים שליט"א להדברת נגיף הקרונה", עוד מוסיף אבוטבול.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות