נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

עיריית בית שמש: "הידיעה לפיה אותרו 15 חולי קורונה בעיר הנה שקרית"

ביממה האחרונה מופצת ידיעה לפיה אותרו 15 חולי קורונה בעיר הוותיקה וגורמת לבהלה רבה בקרב התושבים. בעירייה מרגיעים את הציבור וטוענים כי מדובר בידיעה שקרית. ליאת דיאי, הקוסמטיקאית ששמה הוזכר בידיעה: "הכל בסדר איתי"

פורסם בתאריך: 19.3.20 12:05

ביממה האחרונה מופצת בבית שמש ידיעה לפיה אותרו עשרות חולי קורונה בשכונות הוותיקות בעיר. ידיעה זו גרמה לבהלה גדולה בקרב רבים מתושבי העיר אשר חלקם אף פנו גם ל"כל העיר בית שמש" ושאלו לשלומם של החולים. מבדיקה ראשונה היה נראה כי מדובר בידיעה שקרית שככל הנראה עברה עריכת עיצוב מיוחדת מסיבה שאינה ברורה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות עיריית בית שמש נמסר: "בשעות האחרונות מופצת בעיר ידיעה לפיה אותרו 15 חולי קורונה בעיר הוותיקה וגורמת לבהלה רבה בקרב התושבים. שימו לב: מדובר בידיעה שקרית. יש להתייחס אך ורק להודעות הרשמיות של משרד הבריאות".

ליאת דיאי, קוסמטיקאית מבית שמש ששמה הוזכר בידיעה המזויפת, בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה: "אני מקבלת המון הודעות מלחיצות, זה לא יאמן הרוע והשעמום שיש לכמה אנשים. בין כל המתח, בתקופה האחרונה החלטנו קצת לצחוק. אתמול ירדנו אחת על השניה בקבוצה המשפחתית עם מודעות כאלה שעורכים דרך אפליקציה והדיווח שהופץ הוא בדוי. מוזמנים לבדוק באתר עצמו ולראות שלא כתוב כלום. ברוך ה' הכל בסדר איתי – אני בריאה כמו שור ובטח שלא מקבלת לקוחות. שיהיה לנו בשרות טובות ורק טוב".

גם בשבוע שעבר הופצה בעיר הודעה שגרמה לבהלה בקרב תושבים רבים. כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש", גבר שביקר בבית לחם, והגיע לטיפול במרפאת שיניים במרכז ביג, נתבקש על ידי מנהלת המרפאה לעזוב באופן מיידי את המקום, ולהיכנס לבידוד בהתאם להנחיות. הוראת המנהלת הופצה ברשתות החברתיות בצורה לא נכונה ובכך גרמה לבהלה הגדולה.

בעיריית בית שמש שבים ומדגישים כי "אנו קוראים לתושבים, לגלות אחריות ולהקפיד לא להפיץ ולא לשתף ידיעות שאינן מגורם רשמי".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות