החרוז שנתקע באפה של הילדה (צילום: באדיבות טרם בית שמש)
החרוז שנתקע באפה של הילדה (צילום: באדיבות טרם בית שמש)

בצל הקורונה: מצוקת הנשימה התגלתה כחרוז שנתקע באפה של ילדה

בת 4 וחצי התלוננה בפני הוריה על תחושת מחנק וחוסר נשימה. לאחר שהובהלה למרפאת טרם, התברר כי הילדה שאפה חרוז פלסטיק שנתקע עמוק בתוך מערת האף וסתם לה את דרכי הנשימה

פורסם בתאריך: 18.3.20 19:28

משבר נגיף הקורונה והחופש הלא מתוכנן מביא עמו לא מעט מצבים קשים. הילדים שסגורים בבית ומשוועים לתעסוקה, מוצאים לעתים רעיונות מסוכנים. היום, רביעי, ילדה בת 4 וחצי מבית שמש התלוננה בפני הוריה על תחושת מחנק וחוסר נשימה. לאחר שהובהלה למרפאת טרם בביג בית שמש, התברר כי הילדה שאפה חרוז חלקלק שנתקע עמוק בתוך מערת האף וסתם לה את דרכי הנשימה. צוות המרפאה חילץ באמצעות ציוד ייעודי את החרוז והילדה שוחררה לביתה.

ממרפאת טרם נמסר: "אל מרפאת טרם בית שמש הגיעה ילדה בת 4.5 שבאפה תקוע חרוז חלקלק שהגיע לעומק מסוכן במיוחד. צוות המרפאה נחלץ לחלץ את החרוז במיומנות ובעזרת ציוד ייעודי ועדין תוך שמירה על בטיחות הצוות והמטופלת מנגיף הקורונה. החרוז חולץ בהצלחה והילדה שוחררה להמשיך לחפש תעסוקה בבית".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


בטרם מדגישים: "אנו שבים ומזכירים להורים כי ימים אלו טומנים בחובם לא מעט אתגרים המחייבים שימת לב מרובה לשמירת ביטחון בני הבית. חשוב לזכור, אנו כאן כרגיל עם צוות המרפאה המסור בשביל לשרת אתכם בכל מקרה של טיפול רפואי מיידי למעט חשש למחלת הקורונה. בכל מקרה של חשש קורונה כגון מי שנמצא בבידוד ויש סימני חום או שיעול או צינון או כאבי גרון, אין להגיע אל שטח המרפאה כלל אלא לחייג את מד"א במספר 101 ולהמתין לצוות רפואי שיגיע אליכם".

"כל השאר, גם מי שבידוד ואין לו סימנים, או מי שלא אמור להיות בבידוד ויש לו רק חום שיעול וכד' כאשר אין סיבה לחשוש לקורונה, בהחלט מוזמנים להגיע ואנו נטפל בו בכל הזהירות המתבקשת. מקווים לעבור את התקופה בשלום ולחזור במהרה לשגרה", עוד מדגישים בטרם.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות